четвъртък, 20 февруари 2020 г.

Makeup Revolution | Conceal & Hydrate foundation F3

Наскоро посветих ревю на този фон дьо тен в цвят F1 и реално ми хареса. Установих обаче, че цвета ми е малко светъл, затова реших, че трябва да взема един по-тъмен, за смесване или за летните месеци. И така, днес ще ви покажа разликите между двата нюанса и ще ви кажа малко повече за това как да изберете правилния. Ако имате суха или смесена кожа, искате пълна покривност и все пак по-естествен завършек, Conceal & hydrate на Makeup Revolution e това, от което имате нужда.


Интересен факт преди да започна това ревю е, че по други ревюта и описания които прочетох, цвят F2 е по-тъмен от F3, което е малко странно. Това е и причината да се спра на него. Освен това, F2 следва да е с жълт подтон, докато F3 трябва да е с неутрален, което не смятам, че е абсолютно точно. Ревю на цвят F1 вижте тук



Опаковка: Както вече съм споделяла в предишното си ревю, опаковката е наистина добра - стъклена, каквато предпочитам, с удобна помпичка, която обаче не може много да контролирате при натиск. А предвид, че покривността е отлична нямате нужда от голямо количество. Грамажът е по-малко от стандартинте 30 мл., в дейтвителност е 23 мл. Но аз не използвам голямо количество затова би ми стигнал за много време. 



Цвят и формула: Формулата осигурява пълна покривонст и сатенен завършек. Не стои мазно, нито пък твърде сухо. Трайността също е доста добра. Аз лично нанасям с четка - установих, че така получавам най-добри резултати. Най-интересната част тук е цветът, който дествително е малко по-тъмен от F1, не е драстична разлика. Но, според мен F3 не е с неутрален подтон, а с розов. Аз лично имам жълт подтон, но обикновено обичам фон дьо тени с неутрален такъв. Този е малко тъмен за мен и действително най-добър за смесване поне за моя тен (или липсата на такъв хаха). Според мен ако действително беше с неутрален подтон, трябваше да сивее повече, но ще се убедите сами, че е леко по-розов от F1. В обши линии обаче разликата е минимална и тъй като се слива добре с кожата при нанасяне, не бихте имали проблем, дори вашия подтон на кожата да не е студен.


Заключение: В момента това е единствения фон дьо тен в колекцията ми. Когато имам нужда от по-малка покривност просто залагам на коректори. Но ако търсите или имате нужда от пълна покривност, този продукт ще ви хареса. Цената му в момента е най-изгодна отново в сайта на Parfimo (Guerlain) тъй като е на промоция. Смятам, че си заслужвава.

Follow me:
         

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •