сряда, 10 юни 2020 г.

Vichy | Dercos Aminexil Clinical 5 (ампули против косопад)

Тези от вас които следят блога от повече време знаят за моята борба с косопада. Повече от година се боря да възвърна състоянието на косата си, преди събитията, за които съм ви споделяла вече. И по пътя си към това, изпробвах какви ли не продукти и ампули, сред които са и тези на Vichy До момента съм използвала две опаковки и смея да твърдя, че вече имам изградено мнение за тях. 


В моята грижа против косопад съм използвала каквото се сетите...нарутарни масла, тривитаминол, увеличен прием на желязо заради моята анемия, витамин Д3, маски с жълтъци и каквото още се сетите... Ампулите на Vichy са една по-луксозна грижа, която следва да намали падането на косата и да стимулира растежа. И двете опаковки са закупени лично с мои средства и смея да твърдя, че дената им е доста висока. Дали има ефект - да, ефект има. Ще ви споделя и какъв точно е той. 



Трябва да кажа, че моя косопад не беше сезон, косата ми буквално капеше с шепи...Реално до голяма степен загубих 2/3 от косата си, затова и не съм очаквала чудеса. В една кутия се съдържат 21 ампули, което не би ви стигнало за месец, освен ако не ги използвате като поддържаща терапия 3 пъти седмично. Аз ги използвах всеки ден в продължение на почти 2 месеца. 



Ампулите са по 6 мл. всяка, което е повече от достатъчно да намажете целия си скалп. Би трябвало да се нанасят с помощта на тази пипета (това не е точния термин, но не съм сигурна какъв е), която при мен не работеше. Колкото и силно да затягах приспособлението, ампулите винаги протичаха. Бих казала, че дизайна не е много практичен. Затова аз нанасят с пръсти. Просто нанасяте и втривате. Аз лично нанасят вечер, но ако количеството ви е голямо може да разделите половината от ампулата за нанасяне сутрин, другата - вечер. 



Аромата на ампулите е доста силен и е на мъжки парфюм. Да, това са ампулите за жени, но въпреки това миришат на мъжки продукти. Това обаче не е кой знае какъв проблем за мен. Веднага след нанасяне трябва да изчакате косата ви да изсъхне. Тя ще изглежда на пръчки и ще е твърда на пипане, все едно сте я напръскали с лак. След като изсъхне обаче трябва да разрешите и този еэект се маха. Повечето ампули от подобен тип омазняват косата, но при тези е точно обратното. Тъй като аз имам много фина и твърде лесно омазняваща се коса, когато ги нанасях можех да не мия косата си поне още един ден. Това определено ми харесваше. 




Остана да споделя и какъв е ефекта при мен - косата ми спря да пада на шепи. Забелязах, че израстват бебешки косъмчета покрай челото. Ефекта обаче на растене на нови косми продължи само до използването на ампулите. Ефекта от намалелия и в последствие спрял косопад обаче остана. Дали е в следствие само на ампулите или на желязото и витамините, които приемах - не мога да кажа със сигурност. Ако имате силна логопеция по каквато и да е причина, то най-вероятно никакви продукти за третиране на скалпа не биха помогнали изцяло. Но ако търсите ефект на намаляване на косопада - то мога да ви ги препоръчам, тъй като забелязах този ефект. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •