събота, 20 юни 2020 г.

Catrice | Sheer Beautifying lip balm

Има два типа хора. Едните обичат матови, плътни червила, а другите - глос ефект, непълно покритие и по-естествен вид. Аз определено съм от вторите. Това е и причината да ви покажа един балсам за устни с цвят на така обичаната в цял свят дрогерийна марка Catrice 
А този балсам ми хареса толкова много, че дори си взех една резервна бройка от него. 


Опаковка: За разлика от повечето продукти за устри, този балсам е в плътна, картонена гилза. От екологична гледна точка това е по-добрия вариант, но разбира се не е толкова надежден и сигурен, както би била пластмасовата гилза. Предлага се в 4 цвята, като аз имам нюанс 020 Fashion Movement



Формула: Много приятна, мазна и хидратираща, прави устните много меки и придава лек до среден като плътност цвят. Много естествен финиш, подходящ за ежедневието. Придава сочност на устните. Аромата е на маслата, които са в състава. Трайността е слабичка, но това не е проблем за мен. 




Сигурна съм, че който и цвят да изберете, няма да останете разочаровани. Формулата е с арганово масло, което именно прави този балсам толкова хидратиращ. Определено е попадение и смятам, че заслужава повече внимание. Грамажът също е повече от стандартния и е 4,5 гр. 




Ето и как изглежда нанесено върху устните. Може да бъде наслоявано до постигане на желаната плътност. Максималното покритие е средно бих казала, а цвета е универсален. 


В заключение: Силно ви препоръчвам да пробвате тези балсами. Ако леко покритие и приятен цвят е това, което търсите, със сигурност ще ги харесате.

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •