понеделник, 17 февруари 2020 г.

Artdeco | Eyeshadow Base

Има хора, които смятат, че по-важно е сенките да са качесвени, а за база може да бъде използван и коректор. И макар в това твърдение да има голяма истина, аз съм от тези, които смятат, че ако базата е добра, то дори обикновени сенки имат същия ефект. За мен базата за сенки е важна и макар да се придържам към бюджетните алтернативи, имам известен опит с различни бази. Несъмнено обаче, любимата ми сякаш си остана тази на Artdeco. Преди доста години бях правила ревю за нея, което обаче мисля, че не е налично, затова прецених, че е крайно време да обновя впечатленията си от нея и да ги споделя с вас. 


През годините съм използвала базата за сенки на Avon в бурканче, която беше с покривност и леко жълт цвят. Не ми хареса особено, защото променяше и цвета на сенките. Тази на NYX която се нанася с апликатор всъщност много харесах и бих си я взела отново в бъдеще. Тя нямаше цвят, но правеше сенките много по-издръжливи и плътни като цвят. Базата на Essence съм използвала два пъти. Преди години тя беше твърде жълта и изобщо не ми хареса. Преди няколко години обновиха формулата и цвета и и вече беше значително по-неутрална. Честно казано, хареса ми, но не правеше кой знае какви чудеса да издръжливостта или наситеността на сенките. Базата на Artdeco несъмнено е най-сполучливата. Използвах я по спомен, в далечната 2011 години. Ще ви разкажа повече за нея.



Опаковка: Изключително сладко на вид, микроскопично бурканче, което е много компактно. Пристига в също толкова малка картонена кутийка. Единствения недостатък е, че ако имате по-дълги нокти трябва да внимавате, но може просто да нанасяте с четка. Опаковката е абсолютно същата, каквато си я спомням и преди години.



Формула: Много мека и кремообразна, нанася се с лекота. Базата има лек, дискретен перлен блясък, няма цвят. Стои много нежно и аз лично намирам формулата за идеална. Харесва ми, че е безцветна, тъй като не променя цвета на сенките. Единственото, което намирам за странно е, че има аромат. Той е същия като отпреди години - на мен лично ми напомня на мъжки парфюм. Смятам, че е доста безсмислено подобен продукт да бъде ароматизиран попринцип, но смятам, че е по-слабо парфюмират отпреди. И разбира се, след нанасяне не се усеща. 



Базата е много, много икономична. Реално, макар количеството и да е малко (5 мл), на мен ми е почти невъзможно да го изхабя докрай. Би ви стигнала за месеци напред. Реално, нямам никакви забележки (освен ненужния аромат може би). На снимките може да видите колко по-наситени стават сенките. Както може да се предположи, левия суоч е без база, десния - с Artdeco. 


А тук може да видите пълния състав. 


Заключение: Определено база, която си заслужава на 100%. До момента, заедно с тази на Nyx е  една от най-добрите, ако не и най-добрата, която съм използвала. Най-изгодна цена за нея може да откриете в сайта на Parfimo (Guerlain) откъдето е и моята. 

Follow me:
         

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •