сряда, 5 февруари 2020 г.

Нови покупки: декември 2019 - януари 2020

Време е за публикация на тема нови придобивки за последните два месеца. Този път нещата не са много, но пък смятам, че са интересни. 



За тези два месеца покупките ми са доста разнообразни - включват както аксесиари, така и четки за грим и разбира се - козметика. 


Ето и малко по-детайлно нещата, които ще покажа днес: 



Смятам да започна от най-интересната (поне за мен) част, която разбира се е тази с декоративната козметика. 

Max Factor Creme Bronzer 05 Light Gold

Никога не съм била особен почитател на бронзанти и контуриращи продукти просто защото рядко използвам. Смятам, че по някаква причина не стоят добре на моя цвят кожа и форма на лице, колкото и да е странно. Когато обаче наскоро закупих фон дьо тена на Makeup Revolution който е доста светъл, дори за мен, прецених, че трябва да придам малко повече цвят на лицето си. Търсих доста време подходящ бронзър, който да не е изцяло матов, тъй като смятам, че сатенените стоят доста по-естествено. И така, успях да открия този на Max Factor, който всъщност е много фин, печен като формула, цветът също е достатъчно светъл и стои наистина естествено. 


Essence Silver Glitter Show Eyeshadow Palette

Веднага щом видях тази палитра знаех, че искам да я притежавам. Уви обаче, пропуснах момена в който беше заредена н сайта pinkpanda... и честно казано бях разочарована. Проверявах точно на черен петък дали случайно няма да е налична и за мое щастие имаше точно една, последна останала бройка. Моментално я поръчах, без да се замислям.. така и не видях тази палитра отново налична в сайта. А смятам, че си заслужава. Опаковката е меко казано разкошна (ако обичате подобни закачливи, брокатени опаковки, които напомнят за онези стъклени преспапиета). Цветовете вътре са също точно такива, каквито харесвам - златисти, бронзови и неутрални. 

Еssence лак за нокти №23 & Plumping lip gloss 05 Bold love

Още един брокатен лак в холохрамни тонове никога не е излишен, особено когато е в лилава опаковка. Това е по-скоро топър за лак. Харесва ми, за цената си покрива очакванията ми.

Глосът за обем всъщност вече имам в нюанс 07, който много ми хареса. Когато поръчвах палитрата сенки на Essence нямах много време да се двоумя кой цвят да взема, за да допълня поръчката си и по спомен мислех, че 05 е в розовата гама, затова везх именно него. Сграших обаче, тъй като реално цвета е карамелено-кафяв. Качеството на глоса е добро, но бих казала, че този цвят не ми стои особено добре. Трайността е слаба, придава леко студено, ментово усещане след нанасяне. 


Real Techniques Everyday Essentials Brush Sets 

Аз, както и по-голяма част от жените по света, харесвам четките на марката. Цената е приемлива, качеството е добро. Реално, наличието на още четки не беше нещо належащо, но много харесах този сравнително нов сет, който всъщност включва универсалната им "expert" четка, четка за хайлайтър, която вече имам, но никога не е излишно човек да има поне още една. В сета има и малка, пухкава четка за преливане на сенки или коректор, както и четка за руж/бронзър, която до момета не съм имала. Като бонус има и небезизвестната им гюбичка бюти блендър, която преди съм купувала. Честно казано, аз съм почитател на четките повече, отколкото на гъбичките. Но реално този сет от 5 части е всичко, от което бихте имали нужда. Космите са ситнетични, но още по-меки от старите им четки, буквално са като кадифе. Препоръчвам!


Calvin Klein Reveal

През декември, от сайта Parfimo бяха така щедри да ми изпратят подърк преди коледните празници. Пратката включваше доста неща: кутийка от Artdeco, в която в бъдеще могат да се сложат техни сенки или ружове, течен сапун за ръце от Dermacol, мини рол он на парфюма Christian Siriano Silhouette. Всички неща бяха в красива, специално поръчана за целта кутия, със стилна картичка с пожелание за нова година. Това е начинът, по който PR пратка би трябвало да е опакована, поне според мен. Несъмнено обаче вниманието ми привлече най-много парфюмът на Calvin Klein - Reveal, който освен всичко е и в пълноразмерна опаковка от 100 мл. Аромата е дървесен, усеща се и някаква зеленина, бих казала, че е по-скоро към унисекс категорията. Няма никаква сладост в него. Свеж е, но смятам, че е за по-улегнали хора (тоест, съмнявам се да предизвика интереса на някоя тийнейджърка). Опаковката е красива и оригинална, усеща се масивно. Не е аромат, на който залагам обикновено, тъй като не усещам никаква ванилия в него, но със сигурност е нещо нетрадиционно и разпознаваемо.


Dermacol Aroma Ritual Fresh Watermelon

Течен сапун, който има страхотен, вкусен аромат. Опаковката е също много свежа, би била идеална за летните месеци и смятам да го използвам основно тогава. За всички любители на диня.


Christian Siriano Silhouette

Рол он от 10 мл. Аромата е по-скоро сладък, но има нещо, което ми напомня на парфюмите от миналото. Доста е траен, а опаковката е удобна за носене в чанта. Бих го определила като ориенталски. Има комбинация от дървесни нотки, флорални и плодови. 


Artdeco Beauty Box

Това е кутийка с арт дизайн (лимитиран), която може да бъде използвана за ружове или сенки на марката. За съжаление не е магнитна. Има голяма огледало и се затваря доста добре. Все още не съм открила приложение за нея, тъй като за момента нямам сенки на Artdeco и не съм използвала. 


Gliss Supreme Length

Много отдавна се каня да направя ревю на продуктите от серията, които ми бяха изпратени за проба преди дооста време. Но знаете, понякога "life gets on the way".. В обобщение, харесвам серията. Реших да взема големия шампоан. Е, косата ми се омазнява на втория ден, както се случва и с всички други шампоани, които съм използвала. Този обаче я прави копринено мека и има страхотен, сладък аромат. За цената си е добър. Този е варианта от 400 мл. Предлага се и в по-малка разфасовка от 250 мл.


АКСЕСОАРИ
Notino Elite Collection Shopper Bag - тази чанта беше подарък към една от поръчките ми в сайта над 90 лв. Реално чантата е на стойност 38 лв. доколкото си спомням. Води се пазарска чанта, която е от водоустойчив плат и издържа до 10 кг. Изчистена е, доста семпла и чиста откъм дизайн, което много ми харесва! Смятам, че си заслужава и се радвам, че избрах именно нея. Това харесвам на сайта - понякога имат подобни подаръци към поръчки, което не съм виждала никъде другаде.


Тези чанти от Avon са също подарък към поръчка, която имахме (майка ми е представителка от повече от 15 години). И трите части много ми харесват! Те включват стандартна дамска чанта, козметична чантичка и нещо като клъч. Към голямата чанта има и помпон. На снимки чантите изглежда сиви, но реално са сиво-зелени. Само една от чантите има детайл с рози, които са доста симпатични и са в резеда. До момента не съм виждала подобен цвят и смятам, че е доста интересен. Изглежда здрави и добре направени и определено бяха попадение. 



И последно, но не и по важното ще спомена два часовника от Avon, които наскоро си закупих. Това са часовниците Tanya, които много ми напомнят на онези картички от детството ми, които променяха картинката си в зависимост от ъгъла, под който ги гледате. Първо взех сивия часовник с пеперудата, която реално е опитан като лилав. Нека това не ви заблюждава - каишката е гълъбово сиво. Взех го на цена от 50 лв., което определено е много. Този с розичката обаче взех намален на 25 лв. Реално ми харесва по-малко, тъй като е розово-злато, докато другия е в сребристо. Аз харесвам сребристото в пъти повече. Каишката на розовият е нещо между прасковено и телесно. Като цяло обаче и двата ми харесват и са нещо по-нестандартно, което не съм виждала. Циферблата също е доста семпъл и изчистен откъм дизайн, което ми харесва.


Не знам за вас, но аз лично много харесвам публикациите с нови придобивки. Ако и вие смятате така, бих се радвала да оставите по един коментар и да споделите кои бяха вашите последни покупки?

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •