понеделник, 10 февруари 2020 г.

Бюджетни подаръци за Св. Валентин

В днешната публикация ще ви дам няколко идеи за мини подаръци по случай предстоящия празник. Ако нямате половинка тази година, не се притеснявайте. Никога не е излишно да зарадваме и сами себе си. Все пак какъв по-удачен начин да покажем, че се обичаме? Моите идеи за подаръци за Свети Валентин  са козметични и биха били чудесни както самостоятелно, така и в допълнение към нещо друго, по ваш избор. Повечето от нещата съм използвала и имам чудесни впечатления от тях, други са неща, които със сигурност искам да пробвам в бъдеще. 


Ще запозна първо с продуктите от колажа. Разбира се, идеалният подарък за Свети Валентин е този, подтенес с любов - независимо дали става дума за скромно подаръче или за нещо грандиозно. Важно е с какви намерения е поднесен. И все пак, тъй като блога ми е насочен предимно към ревюта и препоръки на козметика, смятам да споделя с вас кои са продуктите, на които аз бих заложила.

I heart revolution Mini Chocolate Bronze And Glow - тяхната мини шоколадова палитра с бронзър и хайлайтър е първото ми предложение. Лично аз все още я нямам, но съм чувала само положителни отзиви. Смятам, че е чудесно решение за всеки любител на козметиката, а сладката опаковка е още един чудесен бонус, който я прави идеална за подарък. 

Revolution Skincare CBD oil - олио за лице с екстракт от канабис. Знам, че звучи малко странно, но всъщност канабидиола (който е всъщност екстракта от разстението) има много ползотворно влияние за кожата. Смятам, че това е един по-нестандартен вариант на грижа за кожата, който би се харесал и на мъже и на жени. 

L.O.V. PERFECTitude Aura Glow - това е хайлайтър за лице, който придава много деликатен, естествен блясък и златист цвят. Може да се използва пестеливо и върху цялото лице за по-озарен ефект. Опаковката е разкошна, брокатена и холограмна. Смятам, че е наистина идеален вариант за подарък. 

Revolution Pro Allure - тази палитра сенки за очи е всъщност една от любимите ми. Компактна, но включва почти всички необходими цветове за един цялостен грим. Качеството на сенките е отлично, подборът на нюанси също много ми харесва. 

Clinique Pop - също едно от любимите ми червила. Има средна покривност и стои доста естествено, няма никакъв аромат, което също е плюс. Опаковката е красива и компактна. Със сигурност препоръчвам да погледнете тази серия червила, заслужава си. 

Ако пък искате нещо, което е опаковано специално по случай празника и също спада към категорията на мини подаръци, моето предложение са мини сетовете на Nobea - това е марка, чиито продукти са произведени в Европа. Предлагат мини комплектни от червило + лак или лак за нокти и глитър топър. Ето и кои са двата мини комплекта, които ще ви покажа днес.


NOBEA Heartbeat Dusty Roses - вкючва два лака, като единия е идеалния, нежен розов нюанс, който е по-скоро пепел от рози - студено розово, почти розов нюд. Това е от онези цветове, които стоят деликатно и пасват на всеки. Вторият лак в комплекта е топър, който е в холограмен нюанс, с преобладаващо сребристо. Смятам, че стоят добре както комбинирани, така и по отделно. Лаковете са доста покривни и определено ме впечатлиха. Този комплект от лак с гел финиш и топър се предлагат в общо 3 нюанса. 



NOBEA Heartbeat Festive Red - комплект в класически червен цвят. Включва червен лак с гел финиш, както и класическо червено червило с овлажняващ ефект. Цветът е доста плътен, но финиша не е матов. Червилото няма почти никакъв аромат. Гилзата е доста лека, с матов вид и завършек. Цнетът на червилото и лака си пасват идеално, бих го определила като малинено червено - нито твърде ярко, нито със студен подтон. Този комплект от червило и лак се предлага и в розов вариант, който обаче аз нямам. 




Това бяха моите бюджетни предложения за подаръци. Надявам се да сте набелязали поне едно нещо и бих се радвала да споделите с мен, дали сте или бихте използвали някой от тези продукти?
Follow me:
         

* Продуктите на Nobea са предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продуктите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •