вторник, 25 февруари 2020 г.

Идеи за подаръци за 8 МАРТ

Кога ако не сега е времето да се поглезим с някой подарък, при това напълно заслужен? Да си жена е нелека задача, мога да потвърдя от опит (хаха). А защо не и да подарите нещо на любимите си хора. В тази статия ще споделя идеите си за подарък за 8 март които според мен биха били подходящи за жени на всяка възраст. Ще включва както бюджетни, така и по-скъпи идеи. Разбира се, идеите ми ще бъдат козметични.


Както споменах, идеите ми за подаръци ще бъдат съобразени и подходящи за жени на всяка възраст. Аз лично имам повечето от тези продукти и мога да потвърдя, че си заслужават.

Lancome La Vie Est Belle - абсолютна класика в жанра. По едно време смятах, че това е моя "signature"аромат. Много силен, траен, сладък парфюм, който е разпознаваем и обичан от мнозина. стилната му семпла опаковка също е много женствена, особено малкия детайл, който ми напомня на нежен, ефирент шал. Да, цената му е по-висока, но трайността му е наистина впечатляваща. Не ви е нужно повеме от едно-две впръсквания (и не ви препоръчвам повече от това), за да се усеща цял ден и поне на метър и половина след вас. 

• Revolution Skincare Hyaluronic Acid 2% - серум с хиалуронова киселина, подходящ за всяка възраст, бих казала. Самата аз го използвам от сравнително кратко, но определено мога да кажа, че ми харесва. Използвала съм доста серуми с хиалуронова киселина, но този е може би най-добрия до момента. Освен това няма никакъв аромат и цената му е доста изгодна. 

• Maybelline Color Sensational - eдно от най-добрите червила, които съм имала. Аромата е сладък, може би леко флорален, но формулата е страхотна. Покривна и трайна, не изсушава устните, има доста богат избор на цветове. Аз лично до момента имам 4 червила от серията и харесвам всяко едно от тях. Смятам, че ако знаете вкуса на дамата, на която бихте подарили, е отлична идея за подарък за мама, баба, сестра, приятелка, а защо не и за самите вас. 

• Zoе Ayla Classy White Opal Roller - eдин от таза популярните масажори за лице. Предлага се и в други варианти разбира се - планински кристал, розов кварц и т.н. Аз лично се спрях на опала, защото го намирам за красив кристал. Смятам, че един подобен козметичен аксесоар е универсален и би се харесал на всеки. 

•  Dermacol Aroma Ritual body scrub - още един бюджетен, но апетитен подарък. Аз лично имам и бих препоръчала скраба с аромат на шоколад и портокал - толкова автентичен аромат, направо ви отваря апетита. Освен това частиците са достатъчно груби, за да ексфолират кожата отлично, без да я наранят. 

Това бяха моите идеи за подаръци. Надявам се да ви бъдат от полза и да успеете да зарадвате себе си или някоя друга дама, която познавате.

Follow me:
         


Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •