понеделник, 2 март 2020 г.

Maybelline | Brow pencil Ultra Slim - Medium Brown

За някои, попълването на веждите е просто тренд, за други - необходимост. Реално, аз никога не съм го правила нито смятам, че имам належаща нужда от това. Напоследък обаче смятам, че съвсем деликатно попълване прави веждите по-плътни и рамкира очите, така да се каже. Имам помадата на Freedom, която ми пасва отлично като цвят (Dark brown), но реших, че искам да пробвам поне един молив за вежди като се спрях на този на Maybelline като един от по-тънките и лесни за използване, автоматични моливи. За щастие, макар да избирах цвета онлйн, успях да улуча правилния, който е Medium brown и няма топъл/оранжев подтон, както повечето.


Моливът е много малък и компактен, би се побрал във всяка дамска чанта. От едната страна е именно продукта, от другата е стандарен фибърен апликатор, за разресване или разнасяне на продукта. Количеството е 9 гр., което всъщност е доста, предвид колко е икономичен (имайте в предвид, че аз не попълвам целите вежди, а само определени участъци).




Графита е много тънък и позволява прецизно нанасяне. Цвета, както казах е студено кафяво, което е универсално и би паснало на повечето цветове коса/вежди. Това, което не ми харесва е, че е доста твърд. Изисква повече натискане или повтаряне, за да изкарате цвят от него. Трайността му е отлична. Просто ми се искаше да е една идея по-мек. Цвета има средна покривност, за разлика от помадите например, които са в пъти по-пигментирани, но пък и с които е по-лесно да се прекали. Изтрива се с мицеларна вода без проблем.



Смятам, че този молив за вежди ще хареса на тези от вас, които имат нужда от бързо попълване и нямате нужда от нещо много наситено и плътно, каквато е помадата например. Компактен, цвета пасва идеално на моя цвят вежди и четчицата също е удобна. Освен, че графита е по-твърд, отколкото ми се иска, нямам никакви други забележки и мога само да го препоръчам. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •