понеделник, 27 януари 2020 г.

Revolution Pro | New Neutral Shadow Palette

Що се отнася до сенки, бих казала че повече от 70% от всичките ми налични палитри са именно на Makeup Revolution. Revolution Pro е най-луксозната им серия, от която вече имам няколко продукта. Знаете, че не останах особено очакована от матовото им червило, но все пак реших, че всички положителни коментари за New Neutral палитра сенки за очи  трябва да са опрравдани. Какво е мнението ми за палитрата ще научите по-надолу.


Опаковка: За разлика от повечето притежатели на тази палитра, аз намирам опаковката са изключително кичозна и грозновата. Що се отнася до функционалност - магнитна палитра, която е доста тежичка, има хубаво голямо огледало и се затваря плътно. По-дебела е от повечето картонени палитри. Харесва ми как са разпределени нюансите вътре. Грамажът е 18 гр. което прави всяка сянка по 1 гр. Това е стандартно количество. Нещо, което ми харесва е, че имената на сенките са изписани на самата опаковка и на гърба. Това наистина е за предпочитане, пред онези досадни пластмасови лпредпазители, които аз винаги изхвърлям.




Цветове и формула: Тази палитра е предимно в розовата/червена гама. Има и няколко неутрални нюанса, които са и тези, които използвам най-често. Всъщност, най-успешни по мое мнение са именно матовите цветове. Има два, които са с доста едри частици и не залепват добре върху клепача. Има и няколко перлени цвята, които са много добри. Отделно има и два едри броката, които аз лично не използвам. Един от цветовете е всъщност база за сенки или просто кремообразни такива, които прикриват несъвършенства по клепача и изравняват тена там, сенките изглеждат по-наситени с базата. Тя е доста гъста и покривна и я използвам всеки път, когато използвам и тази палитра. Общо има 11 матови цвята, което е добре. Смятам, че поначало матовите сенки за марката са по-добри от перлените. Перлените по някаква причина губят малко от наситеността си, сякаш върху тях има някакъв филм, след като използвам пръстте си за да ги нанеса. При тази палитра това е по-малък проблем, тъй като всички цветове имат добра покривност и наситеност, преливат се добре и са трайни. Матовите са прашливи, но това не е проблем за мен. 




Бих казала, че палитрата е подходяща както за ежедневно ползване, така и за по-специални случаи, за които например може да нанесете от брокатите. Макар аз да не харесвам розови сенки за очи толкова, колкото бронзови и кафяви, това е една от палитрите, към които посягам най-често, просто защото има добро разнообразие. Има 3-4 цвята с по-студен подтон, както и няколко по-неутрални и кафяви. Липсва черен цвят, но пък има тъмно лилав, с който може да опушите грима. Аз лично почти никога не използвам черно, затова за мен не е проблем. Смятам, че палитрата е подходяща за един цялостен грим. 




И остана да ви покажа и как изглеждат суочнати сенките, като не съм наслоявала повече от веднъж, максимум два пъти от нюанс. Също така няма база отдолу, която да подсили цветовете. Въпреки това се вижда колко наситени и плътни са те. 



Заключение: Макар повечето от тези цветове да не са точно в комфортната ми зона, смятам, че палитрата си заслужава. Качеството е наистина добро, получавате и голямо разнообразие от цветове, с които може да направите както лек и ежедневен грим, така и по-драматичен, вечерен или празничен. Опаковката не е нещо, което харесвам, но пък поне е картонена и не вреди на околната среда толкова.

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •