вторник, 11 септември 2018 г.

Много нови покупки за: фавруари - август 2018 (Dior, Makeup Revolution и др.)

Здравейте! Не съм правила подобна публикация от цяла вечност. Признавам, че през изминалите месеци блогът не беше мой приоритет. Това обаче съвсем не означава, че съм се отказала от своето хоби, което включва тестване на нови и интересни продукти, основно от по-бюджетния клас. Този път обаче ще присъстват и по-луксозни продукти. Количеството на нещата, които не съм ви показвала е огромно, затова се пригответе за дълъг (фото) пост, тъй като все пак трябва да побера 7 месеца в няколко реда, а това е нелека задача като се има предвид, че обикновено събирам в една публикация новите придобивки на всеки два месеца. Затова, нека да започваме!


Част от продуктите, които ще видите не са включени в общите снимки, тъй като или нямаше как да ги побера в един кадър или продуктите вече не са при мен по една или друга причина. Мнение обаче за всеки един от тях ще бъде споделено, както правя обикновено. Ще опитам да бъда максимално кратка, но все пак достатъчно изчерпателна.


Малко по-детайлно кои са основните продукти, които ще видите в тази публикация.



А тук може да надникнете и за нещата, които ще спомена като част от декоративната козметика. Напълно случайно, всички опаковки са в злато или розово злато, а цветовете са идеални за ежедневието - неутрални, комбинация от топли и студени.


И така, нека да започваме. Първо ще показажа всички палитри, с които се сдобих през изминалите месеци.


Essence - Glow to go highlighter palette - да, признавам, че това не е палитра, която е задължително да притежавате, но от друга страна не успях да устя на страхотните цветове. Лично аз я взех с идеята да я използвам като сенки за очи (поне що се отнася до последните два цвята), но всички нюанси са много добре пигментирани и много красиви. За цената си от 10 лв. смятам, че е чудесна, опаковката е семпла и стабилна. 


• Maybelline Master Bronze Contour and Highlighting Kit (РЕВЮ) - вече споделих подробно мнението си за тези бронзанти, които отново взех с идеята да използвам основно като сенки за очи (да, все едно нямам достатъчно палитри предназначени точно за това). Два от цветовете са доста сходни, но като цяло пигментацията на всички е отлична. Опаковката можеше да е една идея по-компактна.


• Maybelline Master Chrome Highlighter Molten Rose Gold (РЕВЮ) - Още един продукти, за който споделих вече впечатленията си. Не беше лош, нямаше никакви блестяи частици, но беше твърде розовеещ за моите предпочитания а и някак не ми даваше достатъчно блясък, не и без да наслоя известно количество. Като цяло останах малко разочарована. 


• Sleek Eyeshadow Palette Au Naturel (РЕВЮ) - Отдавна исках да пробвам така хвалените сенки на марката. Спрях се на възможно най-неутралната палитра, която е по-скоро със студени нюанси. Честно казано, не останах чак толкова впечатлена. Блестящите сенки са много красиви и наситени, но матовите са прекалено пресовани в рефила и е доста трудно да се извади цвят от тях. Не мога да кажа, че палитрата сама по себе си е лоша, но очаквах повече.


• L'oreal Nude Rose Eyeshadow Palette - Цветовете в палитрата са страхотни. Не са твърде розови, както бихте предположили от името, а по-скоро неутрални, с леко розовеещ подтон (някои от тях). Има още какво да се желае, що се отнася до пигментация, но въпреки това за лек ежедневен грим е идеална. Страхотна комбинация от нюанси, палитрата е компактна и стабилна. 


• Maybelline Gigi Hadid Black Gel Eyeliner pencil (РЕВЮ) - Доста наситен, черен молив за очи. Определено е с качествени пигменти, но цената му е доста висока. Нанася се с лекота, възможно е и да се опуши, ако харесвате подобен ефект. Цената му обаче е доста висока, затова оставям на вас да прецените дали си заслужава. Външният му вид е наистина страхотен. 


• Makeup Revolution 1 Million Eyeshadow Palette - лимитирана палитра, която беше подарък от бранда при покупка на определена стойност на техни продукти. Страхотна идея, която да насърчи още повече потребителите! Освен това, въпреки, че палитрата е напълно безплатна, по нищо не отстъпва като качество и опаковка от останалите им палитри. Някои от цветовете са малко тъмни за моя вкус, но пигментацията е ненадмината. Скоро ще ви покажа в отделно ревю и се надявам все още да има откъде да се сдобиете с нея, защото си заслужава. 


Продължавам с втората част от декоративната казметика. Този път ще бъдат включени по-разнообразни по вид продукти. 


Ето и малко по-отблизо.



• Makeup Revolution Pro Precision Large Oval Face Brush (РЕВЮ) - Четка с отлично качество. Претежавам и средната по размер, за която ще видите ревю съвсем скоро. И двете са с отлично качество - много гъста четка, копринено мека. Както споменах е доста голяма и може да се използва и за тяло. Определено препоръчвам да изпробвате поне една четка с подобна форма на марката, заслужава си.


Maybelline SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick "Romantic" - червилото има страхотен аромат и изключително дълготрайна и дори водоустойчива формула. Цветът обаче изолщо не е моят - ярко розово. Ако обаче харесвате подобни нюанси и си търсите дълготрайно червило - препоръчвам. 

Avon Mark lipstick "Rosy outlook" - Цветът е нещо средно между телесен и прасковен, финиша при мен е сатенен към матов, по-скоро матов. Червилото е доста пигментирано, но има и доста силен аромат. Като цяло не е лошо, но не е и нещо, което използвам често. За цената си обаче е доста добро.

• Makeup Revolution Life on the Dance Floor "Elite"(РЕВЮ) - много светъл, телесен нюд. Има пастелна формула и сатенен към матов финиш. Опаковката изглежда страхотно, но не е много стабилна. Червилото от своя страна някак стои на повърхността на устните. За цената си е ок, но не успя и да ме впечатли особено.


Еveline 8 in 1 nail conditioner - преди време бях взимала този подхранващ лак и реших отново да му дам шанс, тъй като много ми беше харесал. Този обаче сякаш е по-различен. Предишният се нанасяше в продължение на 5 дни преди да се изтрие, докато този трябва да се премахва на всеки 3 дни. Може би просто са променили формулата?

• Makeup Revolution Liquid Highlighter "Starlight" - попадала съм на какви ли не мнения за този хайлайтър - че е твърде брокатен, че е прекрасен, че е най-силно озаряващия бюджетен хайлайтър и т.н и няма дори да ви казвам от колко месеца го мисля и се колебая дали да го взема и най-накрая се реших. Хайлайтърът е много, много силен - трудно е да нанесете минимално количество, така че да изглежда естествено - това може да е и плюс и минус. Много наситен и забележим, има фини частици, но не са брокати, по-скоро шимър. 


• Makeup Revolution Conceal & Define Concealer C1 - това е най-светлият предлаган цвят от марката и бихте си казали, че е на практика почти бял. Да, но не. Цветът ми пасва разбира се, но можеше да е и малко по-светъл, тъй като оксидира леко с времето. Покривен е, финиша е по-скоро матов. Харесва ми, но апликатора ми е твърде голям. Знам, че е имитация на небезизвестния Tarte - Shape tape. В общи линии ми харесва и оправда очакванията ми.


Essence 44 On air - лак, който взех преди известно време, но все още не съм използвала достатъчно. Хареса ми, че макар и в златистата гама, не е прекалено жълтеещ. Брокатен е, ще е идеален за зимата. Имам доста лакове на марката, но в последно време просто не нося лак изобщо. Но определено си заслужава и го препоръчвам.

Avon Luxe "Lustering Nude" - нямате представа колко много познати използват този конкретен цвят и са повече от доволни. Аз обаче не успях да харесам това червило. Формулата е доста мазна, тип оцветен балсам, брокатените частици са доста едри и дори ги усещам по зъбите си понякога (да, колкото и да е странно), аромата не ми харесва, опаковката стои евтино. Покривността е средна и е подходящо, ако искате лек, керемидено-златист ежедневен нюанс.

Catrice Liquid camouflage 005 Light natural (РЕВЮ) - любимият ми коректор. Цветът е достатъчно светъл, макар че разбира се винаги може и още, не оксидира толкова много, колкото цвят 010, аромата е твърде силен, но формулата е покривна, не стои сухо, апликатора е удобен, цената е много добро. Препоръчвам с две ръце!

Rimmel "Airy Fairy" (РЕВЮ) - най-любимото ми червило! Много светъл розов нюд, с едва забележим златист шийн, който просто го прави да изглежда по-сочно върху устните. Няма аромат, няма вкус, страхотно за светла кожа! Реших да взема едно резервно, но забелязах, че опаковката е сменена. Преди беше в страхотно тъмно бордо с частици, сега е черна, матова и по-лека. Честно казано, старата опаковка ми харесваше повече. Силно се надявам да не е сменена и формулата и цветът, защото това би било голяма загуба. 

Catrice Lip Treatment 010 - откакто излезе на пазара (не съм сигурна, че се предлага у нас по дрогериите) исках да пробвам балсамът за устни на марката. Шишенцето е страхотно - стъклено, матирано стъкло и капаче в розово злато. Балсамът не е нежък и мазен, хидратира устните и почти не се усеща след нанасяне. Използвам го вечер, тъй като опаковката му не е особено удобна за носене в чанта. Аромата е напомня на лимонен, но не ми харесва особено, тъй като стои изкуствено. Не е много силен обаче. 


Avon балсами за устни (ягода, захарна бисквитка и ванилия) - знаете, че първо взех балсамът с шоколад от същата серия, който е ужасен. Цветът е ужасен, аромата му също. Реших обаче да взема нещо, което знам, че ще харесвам повече. Този с ванилия е безцветен, има много лек аромат. Розовият е този със захарната бисквитка - има сладък аромат и придава лек, ярко розов цвят. Този с ягода мирише най-хубаво, поне според мен. Придава лек червеникав цвят. Имам и балсамчето с боровинка, което несъмнено е любимото ми - аромата му е страхотен и придава сочен, тъмно розово-лилав цвят върху устните. Честно казано всички балсами ми харесват, с изключение на този с шоколад. 


Avon Cherish - преди време взех комплекта от парфюм, лосион за тяло и мини аромат. Парфюма не е лош, цветен. Опаковката е симпатична, трайността е добра, като за подобен клас парфюм. 

Avon Incandessence - имах спомен, че аромата е портокалов, свеж, цитрусов. Оказа се обаче, че всъщност е много цветен. Траен е, но определено не е моят аромат. 

Dior "Poison Girl" EDT - тази тоалетна вода е всъщност първия аромат който притежавам на марката. Учедващо и за мен обаче ми хареса изключително много. Това е варианта от 20 мл., който се нанася посредством т.нар. "roller-pearl". Аромата ми напомня доста на Lancôme La Nuit Trésor - сладък, плодов, усещам доста голямо количество ванилия. Определено по-подходящ за по-студено време, но наистина много, много ми хареса! Опаковката също е много семпла и деликатна. 


DSQUARED² He Wood Rocky Mountain Wood - мъжки аромат, който взех за своя приятел. Трябва да призная, че взех парфюма основно заради опаковката - изглежда толкова нестандартна, красива, солидна. Парфюма ще се хареса на мъжете, които предпочитат дървестни аромати, защото този е именно такъв. Първоначално ще усетите аромат на мокро дърво, гора след дъжд, а след известно време идва и леко по-цветната, виолетова нотка. Определено няма как да остане незабелязан, защото е много нестандартен. Някои го определят като "unisex", но за мен този парфюм е мъжки, откъдето и да го погледнете. Опаковката, макар да имам някои забележки откъм качеството, визуално е наистина страхотна! 


А сега е време да преминем и на продуктите, свързани с грижа за косата. 


• Schwarzkopf Gliss supreme length - преди време ми изпратиха за проба цялата серия, която е против цъфтене на косата. Това включва шампоан, балсам, маска, както и два продукта, които може да използвате върху крайчетата на косата, за да предотвратите цъфтенето. Трябва да призная, че останах изключително доволна от цялата серия. Има страхотен, плодов (може би малинов) аромат, а и наистина забелязах ефект. Откакто я използвам, не съм забелязала косата ми да цъфти, а не съм подстригвала крайчетата от месеци. Препоръчвам горещо да опитате поне един продукт. Съвсем скоро ще посветя ревю на всички продукти, тъй като вече добих достатъчно впечатления. 


Tangle Teezer Salon Elite Midnight black - вече притежавам една четка на марката, отново от серия Elite и определено останах доволна. Разресва косата по-лесно от обикновена четка, поддържа се чиста по-лесно, удобна е за захващане, а и цената не е толкова висока. Определено ми харесва. Цветът който избрах е изцяло черен, но сякащ цветните варианти ми допадат повече.


• Schwarzkopf BC Bonacure Scalp Genesis Purifying Shampoo - дълбоко почистващ скалпа шампоан, който реших да пробвам. За момента все още нямам изградени впечатления, но ми се струва доста, предполагам ще бъде ефективен. Има силен аромат. Опаковката не е особено практична и дори при пристигането, продукта се беше поразтекъл в кашончето. 


• Invisibobble - Crystal clear (hair tie) (РЕВЮ) - така популярните ластици за коса, с форма на телефонен ретро кабел, които следва да са почти невидими в косата, да не я накъсват, да не остават следи. Харесват ми. Не мога да кажа, че не скубят изобщо, но са лесни за почистване, лесни за употреба и за момента не са променили формата си.

Cien шампоан с папая и праскова - реших да пробвам този шампоан, тъй като продуктите на марката са доста добри за цената си, а освен това имах нужда от някакъв ежедневен шампоан. Има страхотен, реалистичен аромат на току що срязана праскова. Измива косата добре. Бих казала, че е добър, но не е и нещо кой знае какво. Ако търсите бюджетен ежедневен шампоан, този е доста добро попадение.

Аvon шампоани за обем - черният шампоан е този, който съм използвала до момента. Има силиконово усещане и прозрачен цвят, приятен лек аромат. Другият все още не съм пробвала, но като цяло мнението ми за шампоаните на марката е сходно - ефекта от всичките им шампоани е сходен. Не са лоши за цената си, но не са и кой знае какво. 


 Avon околоочен крем за очи - все още запечатан, това е кремът в категория 25+ доколкото си спомням. Когато го пробвам и изградя някакви впечатления може да споделя мнението си.

 Avon Skin perfect blurring treatment - доколкото съм запозната, това е нещо като матираща база за лице. Все още е запечатана и не съм я пробвала, но ще спаделя впечатления от нея в бъдеще.

Balea Hyaluron booster serum - серум за лице за възраст 35 - 45г. Взимам го за втори път и трябва да призная, че е основно заради опаковката. Много удобна и компактна. Трябва да призная обаче, че не забелязах ефект от него, дори при почти ежедневна употреба. Ще ми се да мисля, че все пак някакъв благотворен ефект за кожата ми от него, поне заради двете различни по размер хиалуронови мулекули в серума. 

Balea Q10 serum - още един серум, който е предназначен за възрастова категория 35 - 45г. Все още не съм го пробвала, но се надявам да ми хареса и да има някакъв видим ефект от него. Ще споделя впечатления след като изградя финално мнение за продукта. 


Balea крем за очи с 5% urea - имах нужда от околоочен крем, който да е хидратиращ, да няма неприятен аромат, да е бюджетен и хигиеничен за нанасяне, както и да не ми люти на очите. Този е точно такъв. Приятен крем, който няма да направи чудеса, но все пак подхранва до някаква степен. Много ми харесва, че не е от типа кремове, в които трябва да се бърка с пръсти в бурканчето. 


Avon planet spa Treasures of the dessert ексфолиант за лице - изобщо не ми хареса. Взех го, защото имах нужда от хубав ексфолиант, който да не ми пресушава кожата. Този следва да е именно такъв. Да, действително не я изсушава, защото оставя мазен филм по кожата, което пък от своя страна не му позволява за я почисти добре, тъй като частиците са доста малко на брой и някак не успяват да ексфолират ефективно. Аромата е приятен, но за съжаление не виждам никакъв ефект.


Korica calming face sheet mask - корейска платнена маска за лице, която все още не съм пробвала, но ще споделя впечатления веднага, щом това се случи. Цената и е сравнително висока като да еднократка маска, но ще видим дали ще има желания хидратиращ ефект.


Последно ще завърша с продуктите за тяло, които не са толкова много, но все пак смятам, че ще е полезно да спомена. 


Avon пяна за вана с малини и боровинки - страхотен аромат, огромна разфасовка от 1 л. Може би вече знаете, че аз използвам пяните за вана вместо душ гел, защото аромата се задържа за по-дълго. 

Balea душ крем с ванилия и кокос - страхтен измиващ продукт за тяло! Страхотен. Това е поне четвъртият път, в който купувам този душ крем - страхотен ванилово-кокосов аромат, бюджетна цена, чудесна опаковка. Препоръчвам горещо!

Avon romantic l'amour душ крем - не е точно моят аромат, но ми е подарък, затова смятам да го използвам. Измиващите продукти на марката като цяло са доста добри. 


Balea сапун за ръце с кокос и ананас - страхотен, сладък аромат и разфасовка от 500 мл. Не бих конкретизирала аромата нито като ананасов, нито като кокосов, но определено е доста сладък и приятен, цената е около 2 лв. Много ми хареса и смятам да взема отново. 

SpiritTime firming body milk - много светен аромат, който ми напомня на парфюма Femme на Avon. Доста силен аромат, който се задържа задълго. Все още не съм го използвала достатъчно пъти, за да добия цялостни впечатления. Не е точно аромат, който бих избрала за себе си, но ако сте фенове на цветните такива, със сигурност ще ви хареса. Опаковката е ярко розова, има матово усещане на допир. Млякото е с приятна консистенция.


Dove душ пяна с круша (РЕВЮ) - душ пяна, която има сладък, плодов аромат. Харесва ми, но предвид, че цената е доста висока, не бих повторила. За тази сума бих могла да взема 5 от любимите ми душ кремове на Balea. Но въпреки това, не пресушава кожата, лесна е за използване и ухае много приятно. 

Avon amazon jungle мъжки душ гел - подходящ за използване и върху тяло и върху коса, доколкото съм запозната. Има приятен, типичен за мъжки продукт аромат. 


Преди време имаше промоция в notino - при покупка на продукти Maybelline за над 30 лв., това куварче беше подарък. Много симпатично на външен вид, отвътре е доста удобно и побира много. Добавям го последно, тъй като не е точно в грим категорията, но същевременно е органайзер именно за козметика. 

E, това бяха повечето от козметичните ми придобивки за последните 7 месеца. Разбира се, добавила съм тези, които смятам, че биха ви били най-интересни. Има ли продукт/продукти сред тях, които сте пробвали или които бихте желали да пробвате и кои са те?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •