понеделник, 25 юни 2018 г.

Invisibobble - Crystal clear (hair tie)

Здравейте. От известно време може би сте забелязали, че има един определен тип ластици за коса, които набраха изключителна популярност. Това са именно Invisibobble - Crystal clear за които ще споделя впечатленията си.


Тези ластичета, аз винаги са ми приличали на телефонен кабел, колкото и смешно и дори нелепо да звучи. И тъй като обещанията на производителите са, че при използване, те не късат косата, не скубят и т.н. бях леко предубедена. Несъмнено най-популярни са именно в този си вариант (прозрачни), но се предлагат в още много цветове. Ластиците могат да се намерят в парфюми онлайн.



Ластиците са малки и компактни и се предлагат по три в кутийка. Освен вариация в цветовете, има избор и според вида на косата. Моите са "Strong grip", тоест най-стегнатия вариант от предлаганите. Очевидно, той е по-подходящ ако имате не чак толкова гъста или къдрава коса, а по-скоро по-тънка като структура, каквато е и моята всъщност. Също така по презумция следва да не деформират формата на косата и прическата. Действително не съм забелязала такова нещо, но и не съм ги използвала, докато косата ми е била мокра.




Разбира се не мога да кажа, че не скубят косата изобщо при свалянето им, но може би наистина косата не се заплита чак до такава степен, както с обикновен ластик. След използване възвръщат постепенно първоначцалната си форма и не губят еластичност. Също така са лесни за дезинфекция, което е голямо предимство. Ластиците са силиконови и със сигурност ще бъдат в добра форма по-дълго от стандартен ластик за коса.




Виждате, че поставни в косата, не са напълно незабележими. Според мен са подходящи както за ежедневно използване, така и за спорт например, тъй като държат косата доста здраво и не се свличат и измъкват. Бих казала, че останах доволна от качеството им, за около 2 месеца използване. 


Заключение: Ако търсите по-нестандартни и лесни за поддръжка ластици за коса, което действително я държат на място, то тези определено ще ви свършат добра работа.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •