понеделник, 13 октомври 2014 г.

Български шампоани с хума - Milva & Avia

Преди да започна тази публикация ще спомена, че шампоаните с хума както виждате от заглавието са българско производство. Цените им са достъпни и могат да се закупят в аптеките. Предполагам знаете за благоприетното действие на хумата като цяло. Ако ви е интересно да научите повече за тези шампоани, ще се постарая да дам подробна информация.


Започвам с шампоана на MILVA, който беше и първият който взех. Шампоанът е с количество 200 мл., като цената е наистина скромна - както виждате от снимката е 2.10 лв. Консистенцията е стандартна за шампоаните. Важно при него е да се разклати много енергично преди употреба. Аз лично забравих тази подробност първия път когато го използвах, и косата ми стана наистина като намазана с глина - някак неприятна на допир /докато беше мокра/, а измиването на продукта се оказа трудно. Затова наистина е задължително да разклатите шампоана, за да избегнете подобно неприятно усещане на мръсна и скърцаща коса. Това, което не ми харесва е много силната миризма на лилии, която е толкова наситена, че дори и когато изсуша косата си все още я усещам. Особено осезаема е докато нанасям продукта. Но разбира се за любителите на подобен аромат не е проблем. Честно казано дори за мен не е, макар да не ми харесва аромата. Той в никакъв случай обаче не е неприятен като цяло, ухае свежо и флорално. Предполагам това е за да замаскира аромата на хума.


Тук можете да прочетете и всички подробности за шампоана. Засега при мен не виждам особен ефект, макар по обещания от производителя този продукт да изглежда като идеалния за коси като моята - тънки, омазняващи се и склонни към пърхот. Разбира се трябва постоянство и време за да се забележи ефект или поне се надявам.


Продължавам и с втория шампон - този на AVIA. Честно казано макар количеството му да е дори по-малко от този на Milva, а цената да е почти двойна, някак ми изглежда по-надежден. но това бих могла да кажа при по-дълготрайна употреба.


Какво мога да кажа за него - 180 мл. е, като цената му е беше 3.80 лв. Опаковката е много особена и честно ктазано не съм виждала друга подобна. Малко е неудобна въпреки оригиналността и, поне според мен. Иначе продукта изглежда тъмно бежав, с доста по-гъста консистенция от другия шампоан е. Почти непрозрачен. На дъното дори има оталожени частички, наподобяващи пясък, което за мен гарантира, че действително има хума в него. Имаше няколко вида, като аз без да помириша се спрях на този. Оказа се, че мирише на мъжки парфюм или крем за бръснене, не мога точно да определя /ако имате базата за сенки на АртДеко - аромата е много сходен/. Въпреки това обаче след като се изплакне не се усеща, а пък и за мен така или иначе не е проблем. На този шампоан не пише да се разклаща допълнително. За разлика от другия шампоан, след измиване с този докато косата ми беше още мокра усетих, че е някак по-мека, нямаше го онова скърцащо усещане, косата се усещаше гладка.


Ето и подробности за свойствата и съдържанието му. Съставките са по-малко, но изглеждат по-натурални, или поне това е моето мнение.


Както споменах, за момента Avia ми се струва по-надежден в сравнение с Milva, но разбира се не очаквам и чудеса. Надявам се поне за нещо да помогне - дали ще е укрепване на косата, против омазняване или пърхот - поне частично да изпълнява обещанията си към потребителите.

А вие използвали ли сте шампоани с хума? При вас имат ли ефект? А кой шампоан използвате?

Follow me:
            

3 коментара:

  1. Голям фен съм на хумата и сигурно ще си взема да пробвам шампоана на Avia.Сега имам тоалетни сапуни с хума на Avia,от които съм много доволна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер, ще очаквам да споделиш отзиви дали е подействал при теб :)

      Изтриване
  2. Този на Avia е страхотен ! Ползвала съм няколко вида (на гърба пише кой за какъв тип коса е)... Отдавна не си бях вземала, май скоро ще му обърна внимание отново :D ^^

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •