понеделник, 17 юли 2017 г.

Catrice | Liquid Camouflage Concealer - 005 Light Natural

Здравейте. Преди доста време, на пазара излязоха течните камуфлажни коректори на Catrice, които са любими на много хора, включително и на мен. За цената си, според мен нямат равни! Изключително покривни, трайни и лесни за нанасяне. Имаха един основен недостатък обаче и това е малкият избор на цветове. Преди няколко месеца, у нас вече можеше да се открие и един по-светъл цвят от предлаганите два, който моментално знаех, че трябва да имам. И за щастие, това се оказа значително по-перфектен цвят и подтон за мен. Затова днес искам да ви покажа именно коректорът Catrice Liquid Camouflage - 005 Light Natural и да го сравня с предишния цвят, който имам. 


До момента съм правила доста ревюта на коректорите на Catrice, включително и сравнителни. Ще оставя линкове тук в случай, че искате да ги погледнете. Ревю на течният камуфлажен коректор в цвят 010 може да видите ТУК. Ревю на кремообразния камуфлажен коректор в бурканче може да видите ТУК. А сравнение между три вида коректори на марката, може да разгледате ТУК.


Първият си коректор в този цвят взех от дрогерията и толкова ми хареса, че след това си поръчах резервен от enzo.bg където видях, че също се предлага този цвят. Между другото, нещо любопитно, което научих наскоро е, че вече enzo е официално част от международната козметична марка notino. Още преди известно време забелязах, че повечето от международните им сайтове са със сменено име, а от около седмица, в сайтът на enzo към логото им също е добавено новото име. За щастие, не е изцяло променено, което според мен е добро решение. 


Опаковка: Много удобна и практична. Пластмасова, наподобява глос за устни и продукта се нанася посредством апликатор. Това е най-идеалният вариант, тъй като: първо нанасянето е по-прецизно; няма нужда да бъркате с пръсти в продукти или да използвате четка за целта; компактната опаковка е удобна и за чанта и от хигиенни съображения, а освен това е прозрачна и може да се види докъде е изхабен продукта. Не на последно място, ако искате да прикриете пъпчици и петна и да не замърсявате продукта, просто суочвате малко от коректора върху ръката си и от там вече нанасяте с пръсти/четка. Дизайна разбира се е изчистен и семпъл, а всичко необходимо е изписано върху опаковката.



По описание от производителите: "Течния камуфлажен коректор предлага изключително плътна покривност, която перфектно прикрива тъмни кръгове под очите, петна и дори татуировки. Супер дълготрайна и водоустойчива формула, която не изсъхва на кожата. Прелага се в 2 цвята.Грамажът е 5 мл.


За формулата: Коректорът е със сравнително гъста консистенция, като покривността е от средна до пълна. Трайността също е добра, не бих могла да кажа, дали е водоустойчива, но издържа доста върху лицето. Макар да е доста гъст и финиша да е по-скоро матов, не стои сухо и неестествено, дори да го нанесете под очите. Трябва обаче да се прелее доста бързо, тъй като засъхва за кратко време. Както и при другият коректор, този също има доста силна, бих определила като флорална миризма, която честно казано не ми допада особено, някак пудрена и силна е, но пък явно съм свикнала с нея до голяма степен, защото не ми прави чак такова впечатление вече. А и след нанасяне, с времето спирам да я усещам. Много ми харесва, че коректорът се нанася с апликатор - доста по-хигиенично е, а пък и по-удобно, особено ако трябва да прикриете конкретно петънце или пъпчица. Коректорът позволява наслояване, като ако имате суха кожа, бъдете по-умерени, за да не изглежда прекалено напластено. 


За цвета: За разлика от цвят 010, който е също светъл, но с по-скоро неутрален към розов подтон, цвят 005 е по-светъл и с изцяло жълт подтон. Пасва със сигурност по-добре на кожата ми. Освен това, за разлика от 010, който се окислява ужасно и от светло бежово става поне 2 тона по-тъмен и съответно изобщо не се слива с кожата ми. Това забелязах, че не се случваше в началото, но малко след отваряне започна да потъмнява. При 005 за момента няма такова нещо. След нанасяне и изсъхване цветът се запазва до голяма степен същия. Не бих казала, че за мен е достатъчно светъл за озаряване, но общо взето всеки с по-тъмна кожа от моята (което би следвало да са повечето хора) ще бъде доста озаряващ. Тъй като се слива с цвета на кожата ми идеално, понякога го използвам дори и без да нанасям фон дьо тен. Затова смятам, че този цвят ще пасне на тези от вас, които имат топъл (жълт) подтон на кожата. Може би горе-долу ще пасне и на неутрален подтон. За студен, по-скоро бих ви посъветвала да се насочите към цвета 010.


И за да се убедите сами, каква голяма разлика има между цветовете 010 и 005 в подтона и степента на окисление, в следствие на въздуха, съм подготвила доста сравнителни снимки.


И на двете места съм показала как изглеждат коректорите току що нанесени и след разнасяне и засъхване. Виждате, че 005 остава почти същият цвят, за разлика от 010, който се променя драстично. Не направих снимки след като изсъхнат напълно, но тогава 010 потъмнява още, докато 005 - не.


Заключение:  Light Natural е любимият ми цвят коректор в момента. Използвам го всеки път, когато правя грима си. За цената си е повече от чудесен и вярвам, че качеството му е не по-лошо от това на по-скъпи коректори. Количеството стига за доста време и освен аромата, нямам никакви други забележки конкретно към този цвят. Чудесен коректор, който препоръчвам горещо.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •