петък, 12 март 2021 г.

Elie Saab | Girl of now - body lotion

 Това е може би един от най-обсъжданите парфюми в последно време. Нямаше как да не привлече интереса ми. Тъй като обаче няма как да усетя аромата му лично реших да пробвам друга тактика - поръчах си лосион за тяло на дизайнера за който имаше отзиви, че е абсолютно същия като парфюма. Целта беше ясна - да мога да усетя и преценя дали аромата е за мен или не. Еlie Saab Girl of now определено не беше това, което очаквах и ме остави изненадана. Какво точно имам предвид ще прочетете по-надолу. 

Опаковка: Първо ще започна с това,че за скромната цена на която беше този продукт, външния му вид е доста впечатляващ. Пристига в красива картонена кутийка, която наистина изглежда дизайнерски. Лосиона се предлага в две разфасовки - от 75 мл. и от 200 мл. Дизайна на цялата серия е много женствен, деликатен, елегантен. Флакона на парфюма е дори още по-впечатляващ. Определено се вижда усета към детайли на продуктите на Elie Saab



Консистенция: Лосионо е доста гъст, но се разнася с лекота. Попива бързо, а аромата е много траен и силен и се задържа за доста дълго време.



Аромат: Тук идва и най-интересната част. Очаквах да ухае на ядки, на сладост, както бива описван и самия парфюм. Аз обаче усетих по-скоро флоралния му характер, за мен лично е почти изцяло флорален аромат, като има и някаква остра, пикантна нотка, една особена лютивост. Не усетих онази горчивина, която би следвало да дойде от шам фастъка или от бадемите. Усеща се тонката и пачулито, защото те придават тази наситеност и дълготрайно излъчване. Този аромат в никакъв случай не е сладък, макар разбира се да има някаква ненатрапчива сладост. За мен лично е по-тежък и вечерен, отколкото ежедневен. Ако обикновено залагате ва парфюми с много бели цветя и флорален привкус, този би ви харесал. Има известна сапунена нотка, може би заради комбинацията от разностранни по вид съставки. Чист, почти ориенталски аромат или като такъв аз го определям. Възможно е разбира се лосиона да се различава малко от оригиналния парфюм, но вярвам, че са достатъчно близки за да може да се прецени.


В заключение: Ако сте фенове на този парфюм и искате да допълните с ароматен лосион или просто искате да добиете представа за аромата, както бях аз, този лосион е добро решение. Ако търсите ориенталско-цветен аромат, със сигурност би ви харесал. Лосиона също така има отлична трайност и нанесен се усеща с часове. 

Follow me:
         

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •