четвъртък, 27 юни 2019 г.

Max Factor | Max Effect - 34 Juicy Plum

И като сме на лилава вълна, едно мини ревю на лак на Max Factor в нюанс Juicy Plum. Избрах този нюанс, именно за да се допълва и да е в същата гама, като палитрата която ви показах от Makeup Revolution London. Повече снимки може да видите ако продължите надолу.


И преди съм имала от мини лаковете на Max Factor и честно казано, бях доста доволна. Единственото, което не ми харесва е, че четчицата е доста малка и тънка. Но предвид размера на лака, няма как да е много по-широка. Всъщност, грамажът е 4.5 гр. което е повече от достатъчно. Аз лично почти никога не съм изхабявала лак до самия му край.



Цветът отново е люляково лилаво, може би малко по-тъмно. Лака е пастелен, в него няма никакви блестящи частици. Покрива плътно на два пласта. Аз лично винаги нанасям по-тъмни и плътни лакове като този на два пласта, за да е по-равномерен цвета. Трайността му е сатндартна, бих казала. В момента все още е на промоция за около 2 лв., което е изключително изгодно като имате предвид, че все пак това е Max Factor. 


Ето и как изглежда нанесен на два равномерни слоя. Засъхва сравнително бързо.


В заключение: Ако лилавото е вашия цвят и посягате към него често, то няма как Juicy Plum да не ви хареса. Както споменах, единствения недостатък за мен е доста малката четчица, но не е нещо, което би ме затруднило чак до такава степен. Харесва ми, че лакът е пастелен и покрива плътно, нанесен на два слоя.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

1 коментар:

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •