неделя, 7 юли 2019 г.

WishList (July 2019)

Здравейте. Напоследък съм на вълна за онлайн покупки (по стечение на обстоятелствата, в момента това е и единствения ми вариант), затова реших да направя нещо, което до момента не съм правила - wishlist. Да, виждали сте нещо подобно в края на всяка година, но истината е, че на пазара постоянно излизат нови продукти. Мисля, че е възможно да правя подобни публикации през няколко месеца. А сега ще ви покажа кои са продуктите, които съм набелязала от notino и техния черен петък


Забелязах, че в сайта има черен петък и тъй като така или иначе възнамерявам да пускам поръчка, реших да споделя с вас какви неща съм си харесала. Гледам, да се ограничавам от купуването на сенки за очи в последно време (но изобщо не ми се получава хаха), както и на хайлайтъри (тук се провялам всеки път. Човек никога не може да има твърде много хайлайтъри, дори те да изглеждат напълно идентично върху кожата, нали?). И разбира се, моя wishlist включва и хайлайтъри и сенки (каква изненада).


theBalm - Marry - Dew Manizer - Притежавам оригиналния хайлайтър, но ми се иска да пробвам и тази версия. Всъщност, не мисля, че имам кремообразни хайлайтъри от този тип, които да се нанасят посредством апликатор. 

EOS - Tropical Escape - видях, че в сайта се предлага комплект от кристален балсам за устни, лосион за ръце и скраб за устни. Определено искам да пробвам тези балсамчета и смятам, че скоро време ще ме видите да използвам именно този сет. Искам да пробвам и другия аромат с хибискус и праскова, ако правилно си спомням. 

Catrice - "63 Early Mornings, Big Shirt, Perfect" & "110 Chocolate Cake By The Ocean" - този цвят лак заглеждам от доста дълго време. По снимки изглежда почти дуохромен - студено розово със син блясък. Любопитна съм дали в действително изглежда така. А сенките и по-контретно този цвят са считани за двойник на цвят на MAC. В момента не мога да си спомня точно кой, но смятам, че си заслужава да бъдат пробвани. 

Philips eлекстрическа самобръсначка - до момента не съм използвала нещо подобно, а определено смятам, че ще ми бъде от полза. Бонус, че е и в лилаво.

Revolution PROThe Illuminator в цвят Distinctive - определено цветът, на който се спрях не е особено стандартен. Перлено бяло със синкаво/лилав шийн, поне според снимките. Взех го основно, за да го нося като сенки за очи, напоследък съм на дуохромна вълна. 

Revolution Pro Allure - тази палитра в конкретно този цвят заглеждам от вече почти година. Това, което ме спира всеки път е, че имам ужасно много сенки и палитри  (поне за моите разбирания). Да видим още колко ще успея да устоя, защото цветовете са страхотни!

Revolution Jewel Collection "Dazzling" - още когато колекцията излезе на пазара, много исках да пробвам глосовете и хайлайтърите. Така обаче и не успях, защото по това време козметиката беше последния ми приоритет. И така, в крайна сметка изпуснах глосовете. Все още искам да пробвам мус хайлайтъра, но отново за момента ме спира единствено факта, че вече имам толкова много хайлайтъри. Но е толкова красив...

Revolution SkincareSuperfruit ExtractCBD Oil  - марката вече има линия продукти за грижа за кожата. Несъмнено има много неща, които искам да пробвам, но с приоритет са олиото за лице с екстракт от канабис и елексирът за лице с екстракт от плодове. И двете имат доста положителни отзиви.

I Heart Revolution Fantasy Lip Topper - оше нещо, което харесах основно заради опаковката. Успях дори вече да си поръчам един от цветовете, но определено бих пробвала и още някой.

Maybelline Age Rewind - вече имам този коректор, но реално почти не съм го използвала, защото цвета не ми пасва. Забелязах обаче, че вече се предлагат 2-3 по-светли нюанса и определено бих искала да пробвам някой от тях.

SpiriTime Gourmet Time и по-точно четката им за тяло е също нещо, което заглеждам от известно време. По-скоро е масажор. Спряла съм се на този цвят, като също така се предлага в зелено и розово.

L’OrealWake Up & Glow Sparkling Love - преди време го тествах в една дрогерия и определено ми хареса. Доста блестящ е и честно казано наистина ми харесва. Но както казах, имам толкова много хайлайтъри...

Ariana Grande Moonlight  - Нямам представа какъв е аромата точно на тази версия. Преди съм пробвала оригиналната и доста ми хареса. Но флакона на този парфюм е толкова сладурски. И...лилав! :D

NYX Prismatic Shadows - "Rose dust" & "Glass slipper" - два цвята, които със сигурност искам да пробвам. Видях ревю именно на тези цветове в комбинация и честно казано много ми харесва. Да, принципно не нося зелени сенки, но този дуохромен цвят (Glass slipper) ми се стори много интересен и нестандартен.

Това са част от марките и продуктите, които си набелязах. Други, които само ще спомена, тъй като иначе тази публикация ще бъде безкрайна са: Calvin KleinJean Paul GaultierAvene, Davidoff. Тях обаче ще оставя най-вероятно за друга подобна публикация.

Follow me:
            

1 коментар:

  1. Много интересна статия. И аз съм си харесала няколко неща от сайта, а след като видях и твоя уишлист със сигурност ще поръчам поне още няколко

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •