неделя, 14 юли 2019 г.

Много нови покупки (септември 2018 - юли 2019)

Здравейте. В този обемен пост ще ви покажа всички (или поне всички, за които се сетих) покупки през изминалите 10 месеца. За съжаление нямах възможност (и вдъхновение) да направя подобна публикация на всеки 2-3 месеца, както преди, но смятам, че успях да покажа повечето от нещата, с които се сдобих. Надявам се да ви бъде интересно да видите кои са те.


Eдни от любимите ми покупки са следните:


Голяма част от тях са от Makeup Revolution, но също така включва и любимото ми червило в момента, което е на Clinique, както и страхотната пяна за вана от Avon с аромат на дъвка. 


Както обикновено, ще разделя продуктите в категории, за да е по-лесно както за вас, така и за мен. Трябва също така да призная, че някои от продуктите присъстват към любими именно заради опаковките. 


ОЧИ (СЕНКИ ЗА ОЧИ)

Ще започна първо с палитрите, защото очевидно...това е може би най-вълнуващата част за повечето от вас, както и за мен. Е, единствено хайлайтърите могат да се сравнят с това, но за тях ще разкажа по-късно. В последно време се опитвам да не трупам твърде много сенки и палитри, защото определено имам повече, отколкото мога да използвам, но...когато марките пускат на пазара толкова привлекателни продукти, как бих могла да устоя?


Eто и продуктите малко по-отблизо, като ще спомена по няколко думи за всеки.


ProArtist matte eyeshadow 08 - тази сянка ми е подарък към покупка от notino. Трябва да си купя магнитна палитра, защото нямам къде да съхранявам единични рефили. Изглежда напълно стандартна, матова кафява сянка в по-студената гама.

NYX Prismatic Shadows - 21 Rose Dust - още една единична сянка, която е в "copper" цвят. Не съм я пробвала все още, но изглежда доста пигментирана, когато я суочна.

RevolutioPro The Illuminator - Distinctive - дуохромните хайлайтъри, особено в някакви нестандартни цветове не са точно нещото, към което посягам. Но, по някаква причина наистина се влюбих в този озарител, именно по тази причина. Реално, той е почти безцветен, като придава синьо-лилаво сияние. Може да се използва като сенки, хайлайтър или топър върху червило. Аз лично го взех с идеята да използвам като сенки, за да придам по-интересен вид на скучни сенки или пък самостоятелно. 

• I Heart Revolution Chocolate palette - Chocolate Nudes - палитра, която определено исках от много време. Купих си я още миналия септември. Има само неутрални цветове, които не са твърде тъмни и бих казала са идеални за светлокожи, като мен. Има доста матови цветове, които смятам, че са по-добрите като формула. Заслжава си. Моята пристигна с малко надраскана опаковка, за съжаление, но не е нищо фатално. 


I Heart Revolution Chocolate palette - Violet (РЕВЮ) - признавам си, исках я заради опаковката. Разбира се, голяма част от цветовете вътре изглеждат доста интересно, но основно я взех именно заради красивата виолетова опаковка. Не би била първия ми избор, когато се гримирам, но също е палитра, която харесвам. 

• I Heart Revolution - Fortune Seeker - да, цветовете вътре са красиви, предимно в лилавата гама, но тази палитра исках най-вече заради опаковката. Страхотна и оригинална! Идеална за подарък. Препоръчвам.


Wet n wild четка за преливане на сенки - все още не съм я пробвала, но изглежда доста мекичко. Попринцип харесвам синтетични четки за сенки, не смятам, че тази ще ме разочарова. Изглежда много симпатично освен това.

• Revolution PRO Supreme - Allure - ако ви кажа, че заглеждам тази палитра откакто излезе, изобщо няма да преувелича. Според мен, с изключение на 1 цвят, това е идеалната палитра както за неутрален грим, така и за нещо по-цветно и различно, благодарение на дуохромния розово-лилав нюанс. Има всичко, от което някой би имал нужда - черен цвят, светъл, такъв за преливка между нюансите, бронзово...Изглежда страхотна. 

Дуо сенки за очи от Avon - Warm cashmere - попринцип не съм особен фен на сенките на марката, защото не са достатъчно пигментирани, а и понякога очите ме сърбят от тях. Отдавна обаче не съм ползвала техни сенки и харесах това дуо. Все още не съм го пробвала, но изглежда симпатично. 

УСТНИ

Преминаваме към друга моя любима категория - тази с червилата и глосовете за устни. Още откакто започнах да нося грим, продуктите за устни бяха тези, без които не можех. Не използвах нищо друго, но винаги имах някакъв глос или червило в себе си. Преди предпочитах по-розовите и лилави нюанси, но напъследък се ориентирам към по-скоро естествено-изглеждащи цветове. 


Общо взето този път съм събрала най-разнообразни неща, за които определено имам какво да споделя.


• Power Plumping Gel Lipstick 040 - това червило нямаше тестер и го взех на риск. Уви обаче, въпреки, че имаше едно от онези предпазни бели лепенки в Лили, червилото беше пробвано, което забелязах вкъщи...доста разочароващо. Цвета също не ми пасва - прекалено розово е. Формулата е приятна, но за цената от 9 лв. очаквах повече. Това са първи впечатления, имайте предвид. 

Avon балсам с боровинки - преди време бях взела от него и много ми хареса. Смениха малко опаковката му или по-точно стикера. Въпреки това балсамът мирише все така приятно и придава много приятен цвят на устните. Изпробвала съм почти всички балсами от серията (ягода, бисквитка, ваниля, кокос, шоколад), но този определено ми е фаворит.

•  Avon олио за устни - shimmering petal - още един подукт, който взех преди доста време. Консистенцията му е по-сконро на глос за устни. Избрах този цвят, защото се надявах да има прятен блясък, но в последствие се утаи и дори разклащане не е в състояние да смеси олиото с броката. Като цяло не съм впечатлена изобщо и очаквах повече...

• Catrice Beautifying Lip Balm 020 Fashion Mauvement - много харесвам добре пигментирани балсами за устни, защото придават много естествен цвят, подхранват и не стоят тежко и сухо. Този цвят е страхотен! Подчертава идеално устните и се нанася с лекота. Единствената ми забележка е, че формулата е твърде мека и кремообразна и имам усещането, че продукта ще се счупи. Наистина е твърде мек и кремообразен, но пък се усеща страхотно върху устните. Тъй като е с арганово масло, вероятно срока му на годност няма да е много голям, дори аромата му е като на масло.


Essence plumping nudes lipgloss - 07 so heavy! - глос за обем, който се предлага в 7 цвята, като този харесах най-много. Той е нещо средно между лилаво и тъмно цикламено, с лек златист блясък, който просто придава сочност. Усеща се леко охлаждане и пощипване на устните, но не бих казала, че ги прави драстично по-обемни. Като цяло обаче доста ми харесва. 


Makeup revolution fantasy lip topper - Angel - дълго време се колебах точно кой цвят да избера, тъй като в интернет няма почти никаква информация и снимки. Спрях се на най-светлия цвят, което смятам, че беше грешка. По снимки изглеждаше розово-лилав, но в действителност е прозрачен и не чак толкова блестящ. Очаквах повече. Опаковката обаче е много сладурска, макар и не най-удачната за носене в чанта например. 

• Clinique Pop Lip Colour + Primer - 02 Bare Pop - на това червило се спрях защото прочетох, че няма аромат и същевременно хидратира устните. Аз обичам червила с блясък, несъмнено. И както и очаквах, това е може би едно от най-любимите ми червила. Придава естествен цвят и сочност на устните. Не е много трайно, но това и не е едно от нещата, които може да очаквате от подобни кремообразни формули. Препоръчвам!


Avon дълготрайно червило - totally twig - приятен цвят, който обаче сякаш не е моят, не и ако го нося самостоятелно. Твърде тъмно е за моя вкус и малко повече в кафявата гама, отколкото съм свикнала. Но ако това е нещо което търсите, заслужава си.

Velnea балсам с какао/шоколад - не ми хареса. Твърде суха формула, усеща се като восък, буквално. Мирише приятно, макар, че ароматите на шоколад в козметиката не са ми най-любимите. Но е почти невъзможно да се нанесе върху устните, наистина е твърде восъчен и сух.

Velnea балсам с банан и ягода - мирише страхотно, но за разлика от другия, този е твърде мазен. Дори ако го нанеса 10 пъти, не успява да натрупа никакво количество върху устните ми. Сякаш слагам тънко олио. Не придава почти никакъв цвят. Щеше ми се формулата да е нещо средно между двата, защото и този не ми допадна, но ако трябва да препоръчам един от двата, би бил този. 


• EOS Tropical Escape сет - включва скраб за устни с гуава, кристален балсам за устни и лосион за ръце с манго. Все още не съм пробвала нито един от продуктите, но смятам, че сета е страшно симпатичен. Ако успеете да го намерите наличен някъде, смятам, че си заслужава. Единственото, което ме изненада е малкия размер на скраба за устни. Бурканчето е направо миниатюрно. А кутията можеше да е значително по-малка и компактна. Но нямам търпение да пробвам продуктите. 


Makeup revolution четка за фон дьо тен - синтетична четка, която може да се използва за всякакви кремообразни продукти или маски. 

Freedom pro-matte 02 - фон дьо тен, който ми е подарък. Цвета е много светъл и би ми паснал, но формулата - не съм сигурна. Аз не нося матови фон дьо тени, но може би бих пробвала този. Все още имам колебания. 

Freedom палитра с коректори - средна пигментация, много кремообразни, идеални за светла кожа. Хайлайтъра към тях също изглежда доста симпатично. Когато я пробвам повече пъти ще споделя мнение задължително. 

• I Heart Revolution Unicorns Glow - взех този тренди хайлайтър, защото изглеждаше сребристо-розов и дуохромен. Има някакъв розов шийн, но на практика е сребрист. Идеален за светла кожа, но частиците са по-едри, отколкото бих искала. Все още нямам изградено окончателно мнение, но сякаш очаквах повече. 

Nabla Shade & Glow - Angel - след дълго проучване на този хайлайтър и марката, реших да го пробвам. Хайлайтъра е дуохромен, като върху кожа, се вижда предимно розовия цвят, но подтонът му е светло златисто. Определено интересен и нестандартен. Опаковката е магнитна и много луксозно изглеждаща и усещаща се. Задължително ще споделя отзиви за него. Единствения му недостатък е, че грамажът е едва 3 гр. 


• La Roche Posay Anthelios Shaka fluide - отдавна искам да пробвам именно този флуид, защото бях в търсене на нещо, което попива бързо, не оставя бял филм и не изглежда мазно, не придава т.нар. кир ефект и е подходящ като база за грим. Е, този продукт съчетава всичко това. Страхотен е! Толкова ми хареса, че купих още един, когато беше намален, за следващото лято. Препоръчвам!

• Makeup Revolution Fast Base F1 - има много смесени мнения за този фон дьо тен, но моето лично е, че ми харесва. Да, върху моята кожа придава сатенен към матов завършек, но въпреки това е много лесен и бърз за нанасяне. Цветът е достатъчно светъл, с лек сивеещ подтон. Това е единствения фон дьо тен, който използвам в момента. 

Freedom контуриращ стик в цвят Fair - нещо, което до момента не съм използвала, особено в такава опаковка. Все още нямам натрупани конкретни впечатления, но когато това се случи - очаквайте ревю. 


Масажор за лице с нефрит - този така популярен масажор исках да пробвам от доста време. Беше ми подарък при покупка от pinkpanda за над 50 лв. Според критеерите за това дали е истински или не, този би трябвало да е от истински камък - не отразява светлината, когато осветя с фенерче, усеща се студен, макар и не задълго, тежък е. Силно се надявам да е автентичен. Много е приятен за използване. За по-нататъшен ефект, все още е рано да говоря, но и не го използвам ежедневно. Смятам, че е приятна глезотийка. 

ОЧИ (СПИРАЛИ И БАЗИ)

Тук нямам много неща, които да включа, тъй като гледам да не експериментирам прекалено със спиралите. Обичам да пробвам нови неща, що се отнася до останалите категории, но когато става дума за спирали, когато харесам нещо, се придържам към него.


Maybelline last sensational - двете спирали са идентични. За съжаление, тази в гланцовата опаковка беше лимитирана. Но това е най-любимата ми спирала на всички времена. Бюджетна, икономична, а ефекта който придава на миглите ми е страхотен. Препоръчвам!

Avon ultra volume - не съм я пробвала все още. Като цяло не харесвам особено спиралите на марката, поне върху моите мигли. Но реших да дам шанс на тази. Да видим, дали си заслужава. 

Еssence база за сенки - преди доста години бях взела тази база, която по времето беше твърде жълта и изобщо не ми хареса. Сега обаче, за щастие, са обновили формулата и цвета и е в този блед цвят, който не само идеално подсилва цвета на сенките, но и изравнява тена на клепача и прикрива несъвършенства. За скромната си цена смятам, че е страхотна. 

Avon околоочен крем с водорасли - хидратира добре, но не прави чудеса, разбира се. Лека консистенция, която първоначално изглежда сякаш има розов пигмент, но след нанасяне това не се забелязва. Няма аромат. Смятам, че е един добър базов гел-крем. 

НОКТИ


Essence stamp it! - никога не съм имала успех с печатите за нокти. Преди време бях взела този на Avon и не вършеше абсолютно никаква работа. Китайските също. Реших обаче да пробвам и този на Есенс и наистина върши работа. Радвам се, че се реших да си го взема. Взех и двата варианта на предлаганите метални пластини (вероятно има по-добър термин от това).

Max factor мини лак (РЕВЮ) - ако сте фенове на лилавото, ще ви хареса. Плътен пастелен цвят.

Essence брокатени лакове - и двата ми харесват. Единия е по-празничен ип с по-наситене цвят, докато другия придава лек розов блясък и прави ноктите да изглеждат някак полирани. Може да се използва и като топър лак. 

Freedom лак за нокти в сиво - пастелен, със средна покривност. Смятам, че би бил идеална основа в случаите, в които искам да използвам печатите за нокти. 

Avon true color - frosted peach - интересно, защо са избрали това име, след като цвета е неутрално бронзово, което е нещо средно между сребристо и златно. Харесва ми, но съхне доста бавно. 

КОСА

Тази категория е може би една от най-трудните за писане за мен, тъй като е пряко свързана с проблема, който имам в момента и именно - косопад. Но не просто какъв да е косопад, но бих казала екстремен. Опитах много неща и продължавам да опитвам, но за момента няма резултат. Продължавам да упорствам обаче. А ето и кои са продуктите, които взех през изминалите месеци.


Започвам в познатия ред, отляво-надясно: 


Milva шампоан с коприва - има не особено приятен аромат, но измива изключително добре. Цената му е напълно бюджетна. 

Кройтерхоф шампоан против косопад - честно казано, не съм впечатлена. След използването му се усеща леко охлаждане, има аромат на мъжки парфюм, но не забелязах ефект относно косопада. 

Revalid шампоан против косопад - има приятен аромат и измива косата добре. Не забелязах никакъв ефкет против косопада, но е приятен шампоан и бих използвала отново. Всъщност, взех 2 броя от него. 

Revalid тоник за коса ампули - вече използвах цели две кутии, което прави 40 броя ампули. За момента не виждам никакъв ефект. Четох изключително много положителни отзиви за него, но може би моя проблем е по-сериозен, а ампулите са по-подходящи за типичния сезонен косопад. Имам и трета, неразопакована кутия, която обмислям да продам, тъй като поръчах и ампулите на Vichy.

Ампули против косопад от Зоя - прочетох два положителни отзива за тези ампули, затова взех цели 5 броя (по две в опаковка). За момента съм използвала 4 броя от тях и не забелязвам никакъв ефект, за съжаление. Аромата е доста неприятен. Ще продължа да ги използвам, най-вече заради парите, които дадох за тях. 

Био студено-пресовано масло от бадем - навсякъде има отзиви, че маслото от бадем благоприятства идеално за растежа на косата. Това масло взех от Зоя. Скоро очаквайте публикация с покупките ми от там. Маслото няма никакъв аромат. Ще го използвам за смесване с тривитаминол (вече пробвах веднъж и беше успешно) или смесено със зехтин.


Avon спрейза растеж на косата - все още не съм го пробвала, но след като го получих видях, че в състава му има силикони. Не знам как нещо със силикон може да помогне на състоянието на косата, имам големи колебания. Засега няма да го използвам.

Avon балсам против косопад - опаковката е наистина неудобна, поне според мен. Балсамът има приятен аромат и изпълнява функцията си на такъв, но що се отнася до косопада - не мога да кажа дали има ефект. Не вярвам, че балсам, който нанасям само в краищата на косата си може да има кой знае какъв ефект, но определено омекотява косата и я прави кадифена. 

Precious Nature - това олио за коса закупих от фризьорката си, тъй като тя каза, че са кристали за коса. Доколкото виждам обаче, това е подхранващо олио. Има страхотен аромат. Като всяко олио обаче, ако имате много фина и склонна към омазняване коса, както моята, е възможно да утежни. Използвала съм го по краищата на косата си, най-вече на мокра коса. 

Avon шампоан за обем - като всеки друг шампоан на марката, измива добре и мирише приятно. Не мога да кажа дали има особен ефект относно обема. 

ТЯЛО И ГРИЖА ЗА КОЖАТА

Продуктите в тази категория не са много, но някои от тях смятам, че определено са интересни. 


Отново ще споделя отзивите си за продуктите, като започна отляво-надясно:


Avon пяна за вана с аромат на дъвка - страхотен аромат, който ме връща моментално в детството. Помните онези дъвки на орбит за деца? Е, това е абсолютно същия, автентичен аромат. Използвам пяната вместо душ гел и толкова ми хареса, че се запасих с още един брой. Смятам да взема още, със сигурност. 

Balea ultra sensitive - крем за лице с урея. Не е ароматизиран, но има лек химичен аромат. Като цяло не е лош, но не успя да ме впечатли с нищо. Не мисля, че бих повторила покупката.

Balea ultra sensitive тоник - отново от същата серия, неароматизиран, без алкохол. Използвала съм го веднъж и ми хареса. Попринцип в рутината ми никога не е присъствал тоник, може би преди ходини и беше на спиртна основа, което доста изсуши кожата ми. За момента този ми харесва. Определено се усеща деликатен върху кожата.

Крем и течен сапун за ръце - не съм убедена каква е марката, тъй като са ми подарък. Мисля, че е била лимитирана серия, която се е продавала в моловете, но не мога да гарантирам. Имат приятен аромат. 


Кройтерхоф гел за тяло с алое - харесах този гел, защото съдържа голям процент екстракт от алое, а както всички знаем, то дейсва много благоприятно върху кожата. Няма почти никакъв аромат и наистина хидратира, но оставя лек лепкав филм, поне в началото. Въпреки това обаче ми харесва. Аз лично го закупих от аптека. 

Avon олио за бръснене - следва да хидратира, а при досег с вода са става на пяна. Е, наистина хидратира малко, но не бих казала, че става на пяна. По-скоро при втриване в кожата напомня на пресно мляко, което сякаш сте разляли върху себе си. Определено очаквах повече и не бих повторила покупката, по всяка вероятност, но не мога да кажа, че продукта сам по себе си е лош. Просто не виждам с какво превъзхожда най-обикновена пяна за бръснене.

Balea душ гел с ванилия и косос - един от любимите ми. Силно се надявам да не е бил лимитиран. 

Balea падчета за пъпки - много, много съм доволна. В една подобна кутийка, която струваше около 3-4 лв, има три листа с падчета, може би по около 10-тина бройки всеки. Представлява прозрачна пластмасова пластина, която залепяте върху пъпката и оставяте за няколко часа или за цялата нощ. В резултат, обикновено наистина успокоява пъпката и спомага за по-бързото завяхване. Не изсушава кожата около пъпката. Препоръчвам!

Е, това беше огромната порция с нови покупки за изминалите 10 месеца. Надявам се да е била интересна, информативна и полезна за вас. До скоро!

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •