сряда, 17 юли 2019 г.

Makeup Revolution | Fast Base Stick Foundation - F1

Ако не сте забелязали по изобилието от ревюта на марката, определено съм почитателка на Makeup Revolution (и производните, дъщерни фирми като RevolutionPro & I heart revolution). Този фон дьо тен закупих преди почти година и вече имам изградено мнение за него, след многократно използване. Всъщност, в момента Fast Base Stick  е единствения фон дьо тен, който използвам, а цвета, на който се спрях е именно най-светлия предлаган - F1.


Използвала съм доста фон дьо тени през годините - най-вече течни. Но също така мусове, както и къшън фон дьо тена на Лореал. Този обаче е първия ми в стик форма и не знаех точно какво да очаквам. Повечето казваха, че придава сочен вид на кожата и я оставя озарена, но моята кожа попринцип е толкова суха, че дори озаряващите продукти стоят почти матови. Този фон дьо тен се предлага в множество цветове, като този е най-светлия сред тях.




Опаковка: Изключително удобна и компактна, идеална за носене в чанта или на път. Също така, макар и семпла, изглежда някак луксозно, заради детайла от розово злато. Грамажът е 6,2 гр. което не изглежда много, но в действителност продукта е много икономичен. Капачето се затваря плътно. След толкова месеци използване забелязах, че надписа на гилзата е започнал да се поизтрива, но не смятам, че това е кой знае колко важно. Харесва ми, че няма опасност да се разтече, а и не е толкова мек, че да се счупи при нанасяне. 




Цвят: Бих казала, че е наутрален. Изглежда така, сякаш е много светъл, но в действителност не е чак толкова блед. За моята кожа е почти идеален като нюанс и всъщност, въпреки, че в по-голямата си степен жълтее (тоест, не е с розов подтон), има сивеещ подтон. Не бях сигурна, че ще ми пасне, но всъщост именно това го прави по-скоро неутрален. Ако сте много, много светли, със сигурност е подходящ. И най-хубавото е, именно че е с неутрален подтон. Върху кожата не изглежда сивеещо, както е в опаковката.




Формула: Първо ще започна с това, че не е ароматизиран, което е плюс. Покривността му не е пълна, макар повече да я определят като такава. Бих казала, че е средна, но позволява наслояване до пълна. Върху моята кожа, финишът е сатенен към матов, не е твърде озаряваш. Трябва да нанеса хубава база под нея (която в последно време е просто слънцезащитния флуид на La Roche Posay), за да не стои "сухо". Аз лично най-често го нанасям и разнасям с пръсти, тъй като по този начин твърдата консистенция се разтапя от топлината на пръстите и се прелива по-добре. Много е икономичен. За толкова месеци използване, макар и не ежедневно, не съм изхабила дори половината. Също така е много лесен и удобен за използване - може да нанесете директно на лицето, върху ръката си или да отнемете от количеството с четка. Предполагам може да се разнесе и с гъбичка, но аз лично не съм пробвала. Трайността му е доста добра.




Остава и да покажа какъв точно е цветът, въпреки, че на снимките не се вижда сивеещия подтон, който може да забележите на живо. Както може да видите, по суочове изглежда така, сякаш ще е твърде тъмен за мен, но в действителност ми пасва. Смятам обаче, че ако направят един още по-светъл цвят ще бъде дори по-добре.



В заключение: Знам, че има много хора, които не са впечатлени или не харесват този фон дьо тен, но аз не съм сред тях. Несъмнено е един от любимите ми, макар и да изглежда полу-матов върху мен, защото е изключително бърз и удобен за използване. Ако това е от което имате нужда, то ви го препоръчвам. Също така е достатъчно светъл и покривен, без да стои като маска. 
Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •