събота, 7 декември 2019 г.

Max Factor | Velvet Mattes - 05 Nude

Може би си спомняте, че сравително наскоро изпробвах едно от хидратиращите червила на марката. Останах със смесени чувства относно него. И макар да не съм огромен фен на матиращите червила като цяло, прецених, че наистина искам да изпробвам най-светлия предлаган нюанс сред матовата серия на Max Factor. Ако ви е интересно да научите какви са впечатленията ми от продукта, продължете да четете. 


Червилата от серията не са в неутрални цветове, а предимно в червената гама. Този, на който се спрях от сайта на дамски парфюми е най-неутралния сред тях и е в цвят 05 Nude.


Опаковка: Стилна, черна гилза с матов външен вид. Усеща се някак кадифена и подказва, че червилото само по себе си ще бъде матово. Затваря се плътно и наистина изглежда симпатично. От долната страна виждате реалния цвят на продукта както и името.



Формула: За мое щастие, не е от онези матови червила, които стоят сухо и се напукват. Не, това е по-скоро сатенено матово, каквото всъщост е и името му. Не изсушава устните по никакъв начин, цветът е плътен и наситен. Разбира се, оставя следи и се изтрива при хранене/пиене, но трайността му е доста добра. Определено бих казала, че е сатенено червило, което след известно време носене става по-матово. Няма блестящи частици, но прави устните да изглеждат сочни и плътни. Аромата му е същия като на червилата от хидратиращата серия и не е най-любимия ми, но за щастие, вероятно заради по-малкото масла в състава, не е и наполовина така силен и изобщо не ми прави впечатление след като го нанеса.



Цвят: Това е другото нещо, което много ми хареса в това червило. Макар името му да поскзава за типичния неутрален цвят, в действителност е доста по-различен от повечето нюд червила. Бих го определила като керемиден, който не е твърде светъл, нито твърде тъмен. Би паснал и на дами с по-светла от моята кожа, както и на такива с по-тъмна. Идеално за ежедневието. В гилзата изглежда по-червено, но когато го нанеса с времето придобива по-оранжен подтон. Аз съм с топъл подтон на кожата, което вярвам, че оказва влияние. Това е един от тези цветове, които ще стоят различно на всеки и са почти невъзможни за описване. Лично аз виждам розово, червено, прасковено, комбинирано по най-добрия възможен начин. 



Остана да ви покажа и как изглежда нанесено върху устните. Смятам, че успях да покажа реалния цвят.


Заключение: Със сигурност препоръчвам това червило. Цветът е страхотен, универсален. Формулата е наистина добра, трайността и покривността също не са за подценяване. Гилзата също ми харесва. Нямам никакви забележки относно това червило и смятам, че не бихте останали разочаровани.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •