сряда, 11 декември 2019 г.

Salvatore Ferragamo | Signorina Misteriosa - Perfume

Ще започна първо с малко предистория. Преди известно време получих тестер на този парфюм, за който никога не бях чувала. Salvatore Ferragamo се оказа доказана през годините италианска марка, макар и да беше съвсем нова за мен. Основателят на компанията е именно Салваторе Ферагамо, чието име носят и парфюмите. За любителите на сладки, ванилови аромати, Signorina Misteriosa e парюмът за вас. 


Веднага щом пробвах тестера на този парфюм го харесах. Беше любов от пръв поглед (първо ухание, по-точно). Дори любители на друг тип, не толкова сладки парфюми, каквато е майка ми например, го хареса много.



Опаковка: Има смесени мнение относно дизайна и най-вече черната панделка в случая, но аз лично го харесвам. Флакона е много тежък. Аз лично си избрах разфасовка от 50 мл., тъй като ми е почти невъзможно да изпръскам пълноразмерен продукт. И въпреки това, флакона е доста голям и масивен. Да, определено е тежък. Капачето е пластмасово и леко, но самия флакон е стъклен, а дъното му - метално. Напълно непрозрачно е. Дизайна е решен изцяло в розово злато и черно. Семпъл избор от цветове, женствен, същевременно елегантен. Името на марката е гравирано от долната страна на парфюма. Наистина този парфюм е едно малко бижу - не само що се отнася до аромата, но и до външния му вид. В момента е любимият ми парфюм, бих казала може би дори повече и от този на L'ancome и Dior, които притежавам. Също така, разбира се, пристига в картонена кутийка, която е със същия стилен дизайн и цветови подбор. Макар по-скоро да спада към по-бюджетния клас, определено се усеща и изглежда много по-луксозен.




Аромат: Ароматните нотки на този парфюм не са много и се води предимно плодов, но на моята кожа изпъкват не толкова плодовите, колкото ваниловите нотки. 


- Връхни нотки -

 
къпина, нероли

- Сърцевина - 

 
тубероза, цвят на портокал

- Базисни нотки - 

  
пачули, млечен мус, ванилия

Според повечето мнение, на първо място се усеща къпината, последвана от млечния крем/мус и ванилията. Последвана от пачулито и останалите бели цвята. Като не особен почитател на флоралните парфюми и аромати се радвам, че на моята кожа изобщо не изпъкват цветните акценти. Това, което усещам аз не е къпина, тъй като няма никаква кисела нотка, поне според мен. Най-интензивно аз усещам ванилията и млечния крем, който именно придава този някак уникален аромат, който не съм срещала другаде. Наистина е трудно да се опише аромата на млечен мус, но аз го усещам. Представете си ванилов пудинг, който не е твърде сладък, но се усеща толкова уютно и топло. Това е този парфюм за мен. Млечния крем придава една "апетитност", без да може да категоризирате аромата нито като гурме, нито ориенталски, нито изцяло плодов или цветен. Той е идеалната комбинация от всичко това, без да е безумно силен и натрапчив. 




Трайността е средна, при мен около час, максимум 2. Но аз вече съм споменавала, че по някаква причина моята кожа наистина не задържа аромати, с изключение на тези на L'ancome, които пък напоследък са ми доста силни. 

Заключение: Мога единствено да препоръчам този парфюм на тези от вас, които харесват топли, сладки, ванилови аромати. Смятам, че бих го носила и през по-топлите месеци, тъй като не е твърде силен и натрапчив. За мен този парфюм е мое лично откритие и едно малко бижу. Също така смятам, че да подарите парфюм за празниците е идеалното решение, ако знаете какво харесва човекът, на който ще го подарите, разбира се. Ако пък предпочитате друг тип аромати, може да погледнете срез изобилието от дамски парфюми и да изберете най-подходящия за вас според предпочитанията ви.

За финал ще ви оставя с нещо любопитно, което е именно късометражното филмче (видео по-точно), посветено на аромата:



А вие притежавате ли нещо на марката? Пробвали ли сте този парфюм?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •