неделя, 15 декември 2019 г.

Maybelline | Color Tattoo Eyeshadow - On and On Bronze

Преди много години бях посветила ревю на тези сенки за очи. Отдавна тези цветове не са част от колекцията ми не защото не ги харесвах, напротив. Просто срокът им изтече и при наличието на толкова други сенки, така и не ги поднових. Имах обаче слабост към един от нюансите и реших, че сега е моментът отново да го взема, преди напълно да изчезне от магазините онлайн. Защото ако не знаете - да, този цвят е спрян от производство. Става дума за така обичаните Maybelline и техните On and on bronze.


Този цвят е все още наличен в сайта на дамски парфюми откъдето е и моят. Там се предлагат и други от цветовете. Този обаче е моят абсолютен фаворит.


Опаковка: Стъклено бурканче, с пластмасов капак. Удобно е, тъй като е доста широко и може да използвате четка или пръсти. Аз лично нанасям само и единствено с пръсти и смятам, че това е правилният начин. Според мен са идеални и за пътуване. Макар, че бурканчето е стъклено, това го прави по-надеждно.


Формула: Страхотна! Кремообразна, плътна и лесна за нанасяне и преливане. Но веднъж след като засъхне, няма мърдане. Винаги ги използвам без да нанасям база отдолу и не ми се събират в сгъвката на клепачите, което е постижение и винаги се случва при обикновени сенки. Обичам да ги нанасям по целия клепач, преливам ги хубаво с пръст или нанасям само един кафяв нюанс в сгъвката и гримът ми е готов. Има кремообразни сенки, които се усещат някак сухи и трудни за работа, тези не са такива. И несъмнено са любимите ми сенки. 



Цвят: Както подсеща и името, той е бронзов или по-точно цвят старо злато. Не жълтее, няма го и онзи ръждив подтон, не изглежда евтино. По-скоро е с неутрален подтон. За моята светла кожа стоят по-тъмни, което ги прави отличителни. Но наистина това е един от най-красивите бронзови нюанси, които съм виждала. Биха паснали на всеки и по всякакъв повод. 


Заключение: Ако харесвате кремообразните сенки, ако харесвате бронзовите и неутрални ежедневни тонове, ако нямате време да нанасяте повече от 2 цвята или искате основа, която ще издържи цял ден - това е идеалния продукт за вас. Не преувеличавам когато повтарям, че това са любимите ми сенки.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •