сряда, 18 декември 2019 г.

Revolution Pro | New Neutral Satin Matte Lipstick - Stripped

Това е може би най-популярната и обсъждана колекция на Revolution Pro през последните месеци. Нямаше как при толкова много положителни мнения да пропусна да пробвам поне два от продуктите. Спрях се на така обичаната неутрална палитра сенки, за която ще видите ревю скоро, както и на едно от червилата им, което в случая е матово сатенено червило в цвят Stripped. 


Червилото се предлага в 6 цвята, сред които този е най-светлия в розовата гама. Имам какво още да кажа за този продукт, затова продължете да четете, за да разберете мнението ми.



Опаковка: Червилото идва в картонена кутийка, която е със същия дизайн като на гилзата. Златит цвят и леопардов принт или поне на това ми прилича. Дизайна има страшно много почитатели по целия свят, но трябва да призная, че на мен ми идва малко кичозен. Същото важи и за палитрата сенки. Гилзата се усеща много лека, предполагам е пластмасова. В последствие малко се разлепи част от нея при мен, което истински ме учуди, тъй като серията Pro би следвало да е най-ллуксозната им. Ако обаче си падате по леопардови принтове в златисто, то тази е попадение за вас.




Аромат: Това е другото нещо, което истински не ми харесва. Не мога да го определя, но е силно химичен и досста осезаем. Ще ми се да беше по-лек и може би ванилов. Но това е до лични предпочиания. Аз съм доста чувствителна откъм аромати, не съм чула други хора да имат някакви оплаквания от това. 



Формула: Доста интересна. По снимки виждате, че червилото има интересна текстура, изглежда изцяло матово, дори леко крапаво. При нанасяне обаче, е някак кремообразно, макар и с матов финиш. Нанася се лесно, има пълна покривност. Не стои много сухо и не подчертава ивнъредно сухи участъци. Ако предварително сте ексфолирали и хидратирали устните си, няма да имате проблем. Не усещам да ми изсушава устните както други матови червила, които съм имала. 



Цвят: Много интересен, светло розов, но по-скоро със студен подтон. Бих казала, че върху моята бяла кожа има тенденцията да стои твърде светло, дори за мен. Но ако пък имате по-тежък грим на очите, би било идеално решение. Ако харесвате много светлите розови нюанси, които все пак изглеждат добре, този е точно такъв. 


Заключение: Когато взех палитрата със сенки от серията, както и червилото, очаквах червилото да бъде любимецът ми. Учедващо за мен обаче, сякаш сенките ми допадат повече. Червилото е добро, ако това е което търсите. Аз поначало не съм огромен фен на матови червила, може би затова откривам неща, които не ми харесват (аромат, опаковка). Но формулата му е наистина нетипична, стои добре когато е нанесено. Смятам, че заслужава повечето положителни коментари, макар аз лично да го намирам за малко надценено. 

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •