петък, 27 декември 2019 г.

Maybelline | Mascara Lash Sensational - Intense Black

Предполагам по снимката отдолу не може и да предположите коя е любимата ми спирала. Мда, това следва да е Maybelline  и тяхната Lash Sensational. Аз съм доста взискателна що се отнася до спирали. Харесвам такива със силиконова четка, не с фибърна. Най-важното ми условие е да не слепва миглите и да не ги утежнява. Бонус, който получавам с тази спирала е и извиване, без да използвал уреда за мъчение наречен миглоизвивачка. Видях, че се предлага и версия в интензивно черно и реших, че искам да пробвам и нея. 


На снимката отгоре всъщност виждате две от лимитираните серии, които пускаха от марката (гланцовите тубички), стандартната им спирала, която е по-светлата от двете и интензивно черната, която е третата подред отляво-надясно. Това, по което се различават е външния им вид. Четката е еднаква, формулата също, за щастие. Несъмнено това е най-добрата спирала, която съм използвала. Поне от бюджестния дрогериен клас.



Опаковка: Стандартното тумбесто шишенце, в което са поместени 9.5 гр. продукт, което е дори повече от стандартното. Единствената разлика е, че надписа с името е на черен фон, докато стандартната им спирала е с черен надпис без фон. На първата снимка може да видите добре разликата. Четката е същата - силиконова, с извивка. 



Формула и цвят: Идеална, поне за мен. Нито твърде суха, нито прекалено течна. По-скоро е от към течната страна, но не в степен, че да слепва миглите. Много хора продължават да казват, че имат проблем с премахването и, и колкото и нескромно да звучи мисля, че просто не са открили правилния начин. Аз лично я изтривам с гладка към топла вода, след което премахвам остатъците с мицеларна вода. Не разчитам единствено на мицеларната вода. Също така ако използвате студена чешмяна вода, няма да я премахнете. Има нужда първо да бъде загрята леко с топлината на пръстите ви или с по-гладка вода. Четката спомаха за доброто нанасяне и не сплъстява миглите, тъй като ги разресва докато нанасяте. Цветът, разбира се, е наситено черен. Такъв е и на стандартанта им спирала. Покрива миглите добре. Не се рони и размазва. 



Заключение: Ако кажа, че обичам тази спирала, това ще е напълно вярно. Това е общо взето единствената спирала, която използвам от няколко години и си купувам отново и отново от нея. Имам налични спирали на други марки, които все отлагам да използвам, защото само на тази имам пълно доверие. Мога единствено да препоръчам и да продължа да ви я хваля.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •