петък, 13 септември 2019 г.

Nivea | Sun Protect & Moisture - Sun Spray SPF 30

Макар лятото да е към края си, аз все още съм на лятна вълна. А и моята почивка тепърва предстои. А и както знаем, слънцезащита може да се използва целогодишно. Затова днес ще споделя още един предпазваш от вредните слънчеви лъчи продукт, който е с по-нисък фактор и е подходящ именно за не чак толкова силно слънце, каквото е в момента. Това е Nivea и техния слънцезащитен спрей, в тази симпатична и удобна за използване опаковка - Sun Protect & Moisture.


До момента не съм пробвала слънцезащита под формата на подобен спрей. Спрях се на този, тъй като обещава добра защита, без да оставя петна по дрехите. А и все пак е в по-удобна спрей форма.



Опаковката е много симпатична. Количеството е 200 мл. Формулата е по-течна. Помпичката разпръсква малко количеств, но не е много концентрирано. Тоест, ще се наложи да нанесете няколко пъти. Разнася се по кожата с лекота и не оставя бели следи. Това, което ме изнеада е, че е ароматизиран, при това може би една идея повече, отколкото харесвам. Не мога точно да определя аромата. Щеше ми се да няма такъв, но след нанасяне не се усеща за повече от 30 мин. 



SPF 30 е подходящ за тези от вас, които вече имат малък тен. За много светли кожи, каквато е моята е препоръчителен по-висок фактор, но аз лично имам спешна нужда от повечко витамин Д, затова именно се спрях на този вариант. Видях обаче, че Nivea предлагат огромно разнообразие от слънцезащитни спрейове, олиа и кремове. Затова ако точно този спрей не е вашия, със сигурност има какво друго да изберете от марката. Аз съм доволна.


А кой е вашият любим слънцезащитен продукт?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •