сряда, 4 септември 2019 г.

Wet n Wild - Crease Brush (четка за преливане на цветове)

Преди вече повече от две години, белите четки на Wet n Wild бяха нещото, за което всички говориха. Много достъпни, що се отнася до цена, с отлично качество и множество функции. Аз вече имам четката за пудра, която действително харесвам. Реших обаче да пробвам и една от четките им за очи, като разбира се, блендинг четките са сред любимите ми. 


Четката отново е от сайта на "маски за коса", която избрах заедно с красивата брокатена палитра, която вече видяхте в предишното ревю. Това, което не ми харесва при четките на Wet n Wild е, че реално нямат номера. Обозначени са като четка за преливки, за пудра, за руж и т.н. А щеше да е много по-удобно да си имат номера. 




Външен вид: Изцяло семпъл и изчистен дизайн. Единствено връхчетата на четките са в светло розово. На дръжката е изписана единствено марката на четката, не пише нейния вид. Има няколко преливащи четки, като тази е най-голямата и продълговата сред тях. Избрах именно нея, защото аз харесвам преливането в сгъвката на клепача да е по-незабележимо. Не харесвам грима ми да има много отчетливи граници, а по-скоро да прелея до пълно сливане с кожата си. Надявам се разбирате какво имам предвид. 



Четката е много мека, не боцка изобщо, доста е голяма и пухкава. Може да я използвате както за нанасяне на един цвят върху целия клепач, така и за преливане, каквато е и основната и функция. Ако искате вашия хайлайтър да е много прецизно нанесен само на изпъкналата част на скулите, може да се използва и за тази цел. Разбира се, ако нанасяте пудра под очите - също е вариант. За момента не са изпадали никакви косъмчета. 



Заключение: Смятам, че да доста скромната си цена е повече от чудесна и върши работата си много, много добре. Нямам забележки към нея, освен липсата на достатъчно информация за вида четка, който бих искала да е изписан върху дръжката. Мека е и мога единствено да я препоръчам, ако харесвате сенките ви да са преляти добре.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •