понеделник, 2 декември 2019 г.

Нови покупки: август - ноември 2019

Здравейте отново. За днес съм ви подготвила публикация на тема нови придобивки. В миналото, успявах да правя подобна статия на всеки 2-3 месеца. Но напоследък това се случва по-рядко, което пък предполага и повече неща, които да ви покажа наведнъж. След подобната подобна публикация, която обобщаваше повечето от покупките ми през изминалата година (в случай, че сте я пропуснали, може да видите тук ), този път продуктите са по-малко, но пък вярвам, че са доста интересни и разнообразни. Неща преминем към същинската част. 


Бях си обещала, че повече няма да трупам декоративна козметика, но..ех, изкушенията са много. 


ПРОДУКТИ ЗА ОЧИ



• Revolution Pro New Neutral eyeshadow palette - Много се колебаех дали да взема тази палитра, защото явно съм от малкото, които намират опаковката за доста грозновата и кичозна. Цветовете вътре също са основно в розово-лилавата гама, което не е точно каквото нося. Но изглеждах толкова много ревюта за нея, при това все положителни, че реших да я взема. Отзиви за нея ще научите скоро. 


Revolution Pro Colour Focus Palette Night & Day - тази палитра харесах мигновено, щом я видях. Цветове, които са по-различни от оранжево, червено и розово, които явно са хит през последните години. Предимно в студената и неутрална гама, няколко дуохромни като допълнение. Сенките са печени, не само пресовани, както повечето палитри. Относно качеството и съм все още със смесени чувства. 


• Maybelline Color Tattoo On and On Bronze - кремообразни сенки за очи, които всъщност купувам за втори път. Преди години използвах този цвят и бях много доволна. Реших, че е време да си припомня точно защо ги харесвах и успях. За съжаление, те вече не са от постоянния асортимент на марката, което е голям пропуск. Трайни, наситени, лесни за нанасяне. Едни от любимите ми. 


Maybelline Color Tattoo Socialite - един от новите нюанси към серията. Спрягани за двойник на сенките на L'oreal в цвят "Amber rush". Имах опасения, че цветът ще е розов, но всъщност се оказа прасковено, доста блестящо. Има голяма разлика между този цвят и "On and on bronze".


Maybelline Lash Sensational - три варианта на тази спирала. Стандартния, добре познат, лимитирана серия и ултра черна. Това е най-любимата ми спирала на всички времена. Използвала съм спирали на доста бюджетни марки - Есенс, Avon, Seventeen, L'oreal и др. Но за мен тази е №1 и силно се надявам да запази качеството си. 

Mayani пад/подложка за почистване на четки - беше ми подарък към една от поръчките ми в сайта на Pink Panda. Все още не съм я пробвала, но ще ми влезе в употреба при почистването на четките ми за грим, каквото е именно и предназначението и. 



ПРОДУКТИ ЗА ОЧИ




Maybelline Sport spf 20 - балсам с нисък слънцезащитен фактор, който ми беше подарък към поръчка на друг продукт на марката. Има лимонов аромат и придава глос финиш. Не е най-добрия балсам, който съм използвала, но е приятен за плажа. 

Freedom 115 Mannequin - цвят, който реално не бих си купила, защото просто не е "my cup of tea". Светло оранжево/прасковено, което стои сравнително естествено. Има средна покривност и е от типа по-скоро на по-пигментиран балсам. Не е лошо като усещане, но просто не е моят цвят. 

• Bourjois Rouge Fabuleux - 02 A L'eau de Rose - интересен цвят, стабилна опаковка. Аромата му обаче никак не ми харесва и като цяло някак стои на повърхността на устните, като боя. Оставих го единствено заради приятния пепеливо-розов цвят. 


• Revolution Chauffeur 110 Sheer Lip - отдавна бях набелязала този нов глос на марката. Следва да има средна покривност и глос финиш. Цвета е страхотен, ежедневен. Има лек аромат, не лепне. Трайността му обаче е много ниска, което е единствения му недостатък. 

• Revolution Pro New Neutral Satin Matte Lipstick Stripped - явно от марката обичат дългите имена на продукти. Спрях се на този цвят, тъй като е единствения светъл в розовата гама. Уви, една идея по-светъл дори за мен. Но може да се носи и самостоятелно. Матов финиш. Това, което не ми харесва е аромата - много силен и химичен, неприятен. 


• Max Factor Velvet Matte 05 Nude - знаете, че рядко посягам към матови червила. Но това е по-скоро пастелно и сатенено, отколкото матово, което е чудесно. Цвета изглежда розов, но реално на устните ми с времето става по-керемиден. Въпреки това, много ми хареса. Комфортно и трайно, препоръчвам. 


Maybelline Hydra extreme 721 Pinky Beige - това е страхотен ежесен, ежедневен цвят. По-скоро е кафяво-лилаво, като все пак се придържа към нюд категорията. Сатенен финиш, добро покритие, бюджетен. 


• Maybelline Color Sensational 620 Pink Brown - това е второто такова червило, което купувам. Преди време изхабих половината от него, тъй като имам още доста, но си спомням, че цвета беше страхотен за ежедневието. Розово-кафяв нюд.

• Maybelline Color Sensational Smoked Roses 300 Stripped Rose - доста нестандартен цвят. Студено розово, което има сив подтон и стои малко "мъртвешко". Знам, че описанието ми е забавно, но това е истината. Определено нямам подобен цвят в колекцията си. Смятам, че на дами със студен подтон ще стои страхотно. 


• Revolution Jewel Collection Lip Topper Exquisite & Luxurious - много искани от мен лип топъри/глосове, с които имах късмета да се сдобия сравнително наскоро. Заслужават си! Страхотни опаковки, приятен продукт който няма никакъв аромат. Единия е златист, другия е срибрист. Обичам и двата. 


Lancome  L’Absolu Rouge Ruby Cream - 214 Rosewood Ruby & Rouge Ruby - рядко си позволявам да инвестирам в скъпи козметични продукти, но наистина исках да пробвам звят 214 от новата им серия. Харесва ми. Дали бих дала отново толкова пари за червило - не знам. Но ако търсите нещо между червено и розово, което да стои добре на светла кожа, това е вашия цвят. Другият е доста ярко червено, което за съжаление не ми стои добре. Качеството му обаче е същото и е страхотно. Него може да намерите в разпродажбата в блога.


Catrice Sheer beautifying lip balm 020 - взех един подобен балсам-червило и толкова ми хареса, че поръчах и втори, докато все още е налично. Придава естествен цвят, хидратира и стои много добре. Доста е маслено и се нанася лесно. Ако харесвате червилата тип оцветен балсам, които обаче придават средна до пълна подкривност, това е вашия продукт.

Avon Mark Skyline nude - нещо като течно червило, което стои като силно пигментиран глос. Както червилото на Буржоа, стои накак на повърхонстта на устните. Това не е чак такъв проблем, но е по-прасковено, отколкото обикновено нося. 

Notino огледалце - в актуалния  "blush" цвят, който е нещо между бежово и розово. Затваря се магнитно. Едната му половина и увеличително огледало. Като цяло обаче е доста леко е се усеща някак алуминиево. Имаше и няколко малки драскотини вътре. Общо взето за цената му очаквах по-добро качество, но изглежда стилно и е наистина компактно. 


ПРОДУКТИ ЗА ЛИЦЕ




Balea sheet маски с диня и хидратираща - както виждате, не съм ги пробвала, но определено ще го направя. 

Bielenda маска за лице с диня - полска марка, която не бях пробвала до момента. Маската има изкушаващ аромат на синтетична диня (ха-ха). Изглежда много апетитно. За цената си смятам, че е попадение. 


Balea пластини/падчета за пъпки - наистина полезен продукт. Представляват 3 опаковки с мини пластини в един пакет, които се залепват единствено върху конкретната пъпка. Забелязала съм ефект от тях и не изсушават кожата около пъпката. Споманах за по-бързото извлизане на секрет (ако има такъв) и завяхването на пъпката. Със силицилова киселина са, доколкото си спомням. 

Balea Aqua serum - не знам защо, но почнаха да ароматизират продуктите на марката в повече. Това е третия серум, който ползвам и има силен, по-скоро флорален аромат. Самият продукт не е лош, но силните аромати не са ми особено присърце. 

Avon перли за матиране - всъщност ги взех веднага щом излязоха, но забравих да ги включва в предишната публикация с нови покупки. На външен вид са същите като перлите им за озаряване или пронзиране, но тези са единствено за матиране. Приятен продукт. Аз рядко посягам към тях, тъй като почти никога не използвам матиращи пудри. 


Balea тоник за чувствителна кожа - приятен, почти без аромат, не съдържа алкохол. Смятам, че не е задължителен продукт в грижата за кожата, но е подходящ за чувствителна такава.

• Revolution Conceal & Hydrate Foundation F1 - веднага щом излезе хидратиращата версия на така популярния им фон дьо тен, нямаше как да не я пробвам. Спрях се на цвят F1, тъй като това беше и нюанса от стик фон дьо тените, който имам. Учедващо, покривността на този фон дьо тен е почти пълна, трайността също е отлична. Учедващо, този цвят ми е малко светъл за момента, тъй като имах минимален тен. Но общо взето смятам, че съм напаснала добре. Бих казала, че е с розов подтон, но нанесен върху лицето стои като неутрален. Хареса ми! 

Vichy spf 50 - симпатично мини слънцезащитно кремче. Ароматизирано е и честно казано прави кожата доста мазна на вид, но за тези от вас със суха такава няма да е проблем. 

• Makeup Revolution Jewel Collection Jelly Highlighter Dazzling - отново продукт, който много исках да притежавам. Цветът е светло бял/сребрист. Нужно ви е количество колкото кърфица, буквално. Прави кожата стъклена. Определено е от хайлайтърите, които се забелязват отдалеч.

Balea ultra sensitive гел за почистване - приятен гел, който използвам почти ежедневно. Не пресушава кожата ми прекалено, почиства сравнително добре. Смятам, че е добра бюджетна алтернатива. 

• L.O.V Perfectitude aura glow powder - този хайлайтър, който може да бъде и просто озаряваща пудра, в зависимост как го нанесете, поръчах от Pink Panda преди няколко месеца. Придава много естествен, златист блясък. Харесва ми, интересен продукт е. Опаковката е разкошна. 


ПРОДУКТИ ЗА КОСА И ТЯЛО




• Vichy Dercos Aminexil Clinical - ампули против косопад. Втората такава разфасовка. Като цяло видях минимален ефект. Повечето казват, че косата се омазнявала, но при мен имаше обратния ефект. Правеше корените ми по-сухи, което ми хареса. Цената им е доста висока...



Vichy лосион за след слънце - приятен лосион, но с твърде силен аромат. 

Avon балсам против косопад - очаквано, няма как балсам за коса да спре косопада, но разплита добре и не утежнява. Със синя лента е, по това ще го познавате. 

Balea душ пяна - много харесвам пяните на марката. Тази обаче имаше неприятен за мен аромат. Цената и беше под 3 лв. а е много икономична. Кожата беше по-хидратирана след използването и. Пих повторила покупката, но с друг аромат. 

Parusan шампоан и тоник против косопад - аромата и на двата е доста сладникав, по-скоро флорален. От тоника не останах доволна, защото в момента в който го нанеса, косата ми става мазна от него. Нанася се на мокра коса, което означава, че реално не я усещам чиста след използването му. Шампоанът не е лош, измива добре косата, не я прави мазна. 

Avon четка за коса - наподобява тези на Tangle teezer, но е разплита така добре косата, зъбчетата са по-твърди и не са толкова "flexible". Не е лоша, но предпочитам тези на Tangle teezer. Също така е и по-малка. Дизайна е симпатичен.

Avon planet spa - дървен гребен, тъй като съм чувала, че е по-добър при косопад. Уви, така и не свикнах в използването на гребени. Добър е, компактен и не драска скалпа при използване, но аз съм привърженик на четките. 


ДРУГИ

Salvatore Ferragamo - Signorina Misteriosa - получих мостра на този парфюм и моментално го харесах. Скоро след това реших просто да си го закупя. Страхотен аромат. Ванилия, пухкав крем - не е твърде силен и сладък, трайността му е средна. Флакона е стилен и доста тежък. Препоръчвам!


• Veet Sensitive Touch Expert Electric Trimmer - подподящ за тяло и лице. Използвам го често, харесва ми. Компактен е. 



Bourjois несесер за грим - беше ми подарък към покупки на продукти на марката. Неоново цикламено, има интересна форма. 


Mayani несесер - отново е от Pink Panda, подарък към една от поръчките ми. Използвах го за плажа, тъй като е от непромокаем материал. Свърши ми добра работа, събира много неща. 


Maybelline куфарче за грим - това беше и причината да поръчам останалите продукти на марката. Беше седмична промоция в Notino. Това е второто такова куфарче, което имам. Смятам, че си заслужава. Катинарът не е особено качествен конкретно на този, но с първия нямам никакъв проблем.


Follow me:
            

4 коментара:

  1. Страхотни нещица си си взела. Очите ми останаха в неутралната палитра на MUR. Не ги следя, защото постоянно пускат нови и съм я пропуснала. Вероятно копират Нюда на Худа. Червилото на Мейбълин 620 и на мен ми е любимо, макар че аз не мога да го нося самостоятелно - комбинирам с коралови и кафеви нюанси. А тази пудра на L.O.V и аз съм я харесала много отдавна, но не ми се купува вече нищооо. Шкафовете преливат. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Хубави са им палитрите. От бюджетните марки, MUR са ми едни от любимите. Да, копие е на Худа, разбира се :D Хайлайтъра на L.O.V. е хубав, дава по-естествен вид. :)

      Изтриване
  2. Този jelly халайт и аз го загледах , но се страхувам че ще прекалявам с него .. ��

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •