четвъртък, 22 април 2021 г.

Chloé | Nomade - EDP

 Това е може би най-харесвания и обсъждан парфюм в последно време, получил дори наградата на списание Elle за парфюм на годината. Мисля, че Chloe Nomade е от онези аромати, които или харесваш моментално,  или оставаш безразличен към тях. Няма средно положение. Chloe несъмнено успя да направи фурор с пускането на този аромат на пазара, но какво е личното ми мнение може да видите по-надолу. 

Опаковка: Определено елегантна, но най-вече семпла. Бих казала, че е по-скоро предназначена за дами, макар аромата вътре да определям като унисекс. Свободолюбивия дух на аромата пасва на външния му вид, който е ефирен. Аромата се води шипров, като аз лично бих го категоризирала и в графа цитрусови парфюми именно заради преобладаващите свежи плодове в него. Самата кутийка е също семпла и изчистена, лишена от излишна помпозност и детайли, даже бих казала минималистична. 


Аромат и трайност: Ще започна първо с това, че преди още да отворя кутията се разнесе аромат от парфюма и за моя огромна изненада, той се усещаше мъжки. Изцяло мъжки. Това много ме озадачи. Да, бях чела някои да го определят така, но някак не вярвах да е в толкова голяма степен. Когато се нанесе върху кожа, голяма част от тази мъжка нотка изчезва и е заместена от цитрусов аромат, който постепенно преминава в по-дървесен  и улегнал. За любителите на гурме парфюмите (като мен), Nomade е доста специфичен и труден за привикване. Не мога да кажа, че е лош, защото не е, но не е и точно моя аромат, просто защото реално няма почти никаква сладост в него. Това беше и една от причините да го взема - исках да пробвам нещо различно от това, което обикновено купувам. 


Ето каква е и ароматната пирамида:

Връхни нотки - 

Слива „Мирабела“, бергамот, лимон, портокал

- Сърцевина -

Фрезия, праскова, жасмин, роза

- Базистни нотки - 

Дъбов мъх, амбър, пачули, бял мускус, сандалово дърво

Както споменах, когато първоначално го нанеса върху кожа усещам основно цитрусите, съвсем лека сладост и много свежест, като постепенно аромата преминава в дървесен, някак опитомен и по-заземен. Предполагам има голямо количество мускус, заради което е и този предимно мъжки привкус, който усещам аз. Върху моята кожа, за щастие се усещат основно цитрусите като най-доминиращи нотки. Дървестните такива не са твърде тежки и натрапливи. Скоро предстои да направя ревю и на фланкъра на Nomade, като отсега ще ви кажа, че той е подходящ именно за тези от вас, които искат изобилно количество дървестни нотки. И двата парфюма впечатляват с трайност. 


Отляво - Chloe Nomade | Отдясно - Nomade Intense

Заключение: Нетипичен дамски аромат, който аз лично смятам за по подходящо да бъде квасифициран като унисекс. Голямо количество мускус, цитруси и дървесина в едно, като комбинацията е интересна, не особенж жествена по мое мнение, но пък достатъчно запомняща се. Сами трябва да прецените дали подобен парфюм, който определено навява асоциация с мъжки е това, което харесвате. Опаковката е красива, качеството и трайността са добри, проекцията на аромата също. 

Follow me:
         

2 коментара:

  1. Колко са различни вкусовете. Предполагах, че ще ми хареса парфюма, аз харесвам ароматите на Клое. Когато го пръснах, толкова мой го почувствах, умирам от кеф от миризмата. Името Номад ми навяваше по-други асоциации, мислех, че миризмата ще е друг тип, по-скоро като сено, като нещо по-малко характерно. А когато се напръсках с парфюма, асоциацията ми беше, че те обгръща като топло одеяло. Доста парфюми си купих през последната година, но имам 2 любими - Номада и Суфле Интенз на Герлен. Предполагам, че и той няма да ти хареса.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, всеки усеща ароматите по различен начин, но този конкретно наистина е парфюм-хамелеон :D някои го намират за женствен и нежен, други като мен усещат мъжката нотка в него и т.н. Но разбира се зависи и от личните предпочитания. Аз винаги съм харесвала по-сладки аромати през свежите и нестандартни. Но се радвам, че си открила подходящите за теб парфюми. Аз все още съм в търсене на своя :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •