събота, 7 ноември 2020 г.

Clinique | Even Better Pop Lip Colour Foundation - 12 Enamored

 Вече знаете, че много харесвам Clinique като марка, защото повечето от продуктите им са неароматизирани. Това за мен е голямо предимство. Вече съм използвала две техни червила и мога да кажа, че са сред любимите ми. Сравнително наскоро, на пазара се появи нова серия от техните червила, която включва много неутрални нюанси, подходящи за абсолютно всеки тон и подтон на кожата. За мое учудване, в интернет няма почти никакви ревюта и суочове на тази серия червила, като тези, които са налични не са особено реалистични. В крайна сметка се спрях на цвят 12 Enamored който ми изглеждаше доста по-червеникав и може би малко по-светъл. Ето и какви са впечатленията ми за това сравнително ново у нас червило

Опаковка: Същата, като при другата серия на марката с единствената разлика, че тук капачето не е сребристо, а съвпада с цвета на цялата гилза, който пък от своя страна е почти същия като този на самото червило вътре. Това би било страхотно улеснение ако имате повече от един цвят от серията. Много изчистено и семпло, но изглеждащо добре и луксозно. Затваря се плътно. Нямам абсолютно никакви забележки относно външния вид и няма нещо, което бих променила. 



Формула: Първо ще започна от това, че червилото няма никакъв аромат, което е страхотно! Покривността е пълна. Финиша е сатенен, тъй като продукта е кремообразен, но върху устни стои почти матово. Няма никакъв блясък (частици), но не стои сухо. Покрива устните добре и е доста трайно. Определено страхотна формула. 



Цвят: Това е интересната част, поне за мен. По снимки виждате, че червилото изглежда тъмно розово, почти като тъмна циклама. А нанесето, всъщност стои малко по-тъмно и по-кафяво. Няма почти никакъв червен нюанс, както ми изглеждаше в интернет. Определено е по-скоро есенно/зимен нюанс, който на моя цвят кожа стои малко по-тъмно, отколкото харесвам. Ако обаче кожата ви е малко по-тъмна от моята или просто харесвате по-наситените, зимни цветове, със сигурност може да се носи в ежедневието. Тъмно розово-кафеникаво е най-точното описание, което бих могла да дам. 



Тук може да видите как изглежда нанесено на студена светлина и на директна, слънчева такава. Определено много плътен, постелен цвят, който впечатлява с трайността си. 

Заключение: Червилото е много добро, що се отнася до формула и трайност. Опаковката му също е страхотна. Единствено смятам, че не успях да улуча подходящия за мен нюанс, но в бъдеще със сигурност ще пробвам и някой от другит, тъй като вече съм харесала поне още 2-3. Смятам, че си заслужава. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •