четвъртък, 12 ноември 2020 г.

Real Techniques | Sculpt & Glow - комплект четки

 Щом става за Real Techniques, няма как да не изкажа положителни отзиви, винаги. Имат огромно разнообразие от продукти на достъпни цени. Напоследък определено купувам доста от техните сетове, защото излизат по-изгордно. А днес ще ви споделя впечатленията си от sculpt & glow комплекта, който включва три четки и силиконова гъбичка за фон дьо тен.

Този сет у нас съм виждалла да се предлага единствено в Parifmo (makeup), но вероятно би могъл да бъде открит и другаде. Цената му беше под 20 лв, което беше просто страхотно. 



Опаковка: Както повечето комплекти на марката, тези четки също са в стандартната пластмасова кутия, от която е истинско предизвикателство да бъдат извадени. Вярвам, че би могло да има и по-оптимален вариант за съхранението им. 


Комплекта включва три чатки: 410 - предназначена за хайлайтър и евентуално контуриране с прахообрази продукти; 411 чието предназначение е да нанася кремообразен хайлайтър (но аз лично нанасям коректора си с нея), както и 406, която смятах, че би била най-удачна за нанасяне на фон дьо тен, но всъщност косъмчетата и се оказаха по-редки и меки и по-скоро бих казала, че е подходяща за кремообразни продукти.



Комплекта включва доста добро разнообразие от четки, що се отнася до формата и предназначението. Качеството им е отлично, както на всички техни останали продукти, които притежавам.


Първо ще започна със силиконовата гъба за фон дьо тен и с четката за течен хайлайтър. Гъбичката е доста мека и гъвката, като лично аз я използвам по-скоро за смесване на фон дьо тена (тъй като смесвам два цвята) и основно нанасяне. Не е най-добрия вариант за прецизно разнасяне и попиване в кожата според мен. Не, защото не е с добро качество, а защото отнема повече време, отколкото ако нанасяте с четка например. 

Четката за течен хайлайтър е доста гъста, по-твърда от останалите четки, нанася чудесно коректор и го разнася разномерно, тъй като формата и пасма ивеално. Попринцип може да я използвате и за контуриране на носа например, ако използвате тази техника. Свърши ми отлична работа и определено нямам четка с подобна форма в мини колекцията си. 

Четка 406 e тази, която ме разочарова най-много. Защо? Защото бях убедена, че се припокрива с тази, която вече имам за нанасяне на фон дьо тен. Формата изглеждаше същото и определено смятах, че ще ми свърши и същата работа. Уви обаче, оказа се, че косъмчетата са много по-редки и меки и фон дьо тена ми буквално попиваше в четката. Това ме навежда на мисълта, че всъщност е предназначена за прахообразни контуриращи продукти или пудра, защо не и за руж, но не и за течни продукти. Сигурна съм, че ще успея да и намеря някакво приложение. 

Признавам, че винаги съм била доста предубедена към четките тип ветрило за нанасяне на хайлайтър. Чувала съм смесени отзиви, като повечето от тях са били, че нанася продукта на една ивица и стои неестествено. Видях обаче, че конкретно четката на Real Techniques е доста по-обемна. Косъмчетата са меки и учудващо, нанасят хайлайтър наистина добре. Не стои неестествено, влакната от които е направена са много меки и гъвкави и определено стана една от предпочитаните ми четки за този тип продукти. 

В заключение: Този комплект е също толкова добър колкото останалите, които имам на марката. Зависи, дали конкретно тези четки и предназначението им е това, което търсите. 

Follow me:
         

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •