събота, 21 ноември 2020 г.

Carolina Herrera | Good Girl EDP

Това е може би един от най-обичаните и популярни съвременни аромати, за който лично аз бях чувала само положителни отзиви. И след толкова много суперлативи нямаше как да не пробвам лично Carolina Herrera и нейното Good girl. Този дамски аромат е комбинация от класическите по-сладникави парфюми, в по-закачлив и нетрадицинонен флакон. Дамски парфюм, който или ще обикнете или тотално ще отречете. А в коя категория попадам аз, може да разберете по-надолу. 

Опаковка: Така както и при новата Supreme версия, Good girl е в емблематичната и разпознаваема форма на обувка. Аз, както виждате, имам разфасовката от 30 мл, при която трябва да махнете капачето (токчето в случая), за да използвате. Това определено смятам, че е по-неудобния вариант, отколкото при по-голямата и пълноразмерна версия. Самия флакон на аромата е стъклен, а токчето - пластмасово. Силно се надявам да е устойчиво и да не се счупи при удар, защото ако това се случи, парфюма няма как да стои изправен. Аз бях от малкото, които намираха външния вид за малко кичозен и това все още е така, но пък не мога да отрека, че също е и доста оригинален и разпознаваем сред масата аромати на пазара. Кутийката към парфюма е по-нетипична - кадифена и луксозно изглеждаща. Флакона сам по себе си е много тъмно син, но освен ако не го гледате срещу светлина, изглежда черен, със златисти акценти и надпис. Идеален за колекционери или просто любители на по-луксозните аромати.



Аромат: Не знам точно какви бяха очакванията ми, но мога да кажа, че този парфюм отчасти ги препокри. Аромата е сладникав, но не прекалено. Определено усещам и флоралните нотки в него. Наистина е от онези аромати, които не могат да бъдат описани с абсолютна точност, тъй като нито една конкретна нотка не преобладава, поне според мен. Като цяло аромата се води флорален, без да се отрича сладостта, която се усеща. Някои усещат на първо място какаото, аз лично не съм от тях. Трайността му е впечатляваща. Това е може би единствения аромат, който усещах и на другия ден, при това след като се бях изкъпала. Не трябва да се прекалява с него, защото определено е силен, зимен и наситен аромат. Бих определила като шлейфов, но аз не съм чак такъв специалист в описването на аромати. За мен лично е много подобен на  Lancôme La Nuit Trésor, но малко по-флорален. Аз честно казано харесвам Supreme версията малко повече, защото е по-сладка и по-малко флорална. 

 Връхни нотки - 

Бадем, кафе, бергамот, лимон

- Сърцевина -

Тубероза, жасмин, ирис, цвят от портокал, българска роза

- Базистни нотки - 

Семена тонка, какао, ванилия, шоколад, сандалово дърво, кехлибар, 

мускус, кашмирено дърво, почули, канела, кедър




Заключение: Good Girl е определено аромат, който се усеща и изглежда луксозно. Смятам, че не се откроява много от повечето сладникави аромати, но пък е от онези парфюми, които е почти незъмножно да не харесате. Носи едно усещане за уют, когато го използвате. Сякаш сте сред цветна градина и пиете топло какао през късните есенни дни. Цената му е висока, но смятам, че впечатляващата му трайност я оправдава. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •