понеделник, 9 ноември 2020 г.

Max Factor | Lipfinity Designer Palette - 03 Nudes

 Когато става дума за Max Factor, първата ми асоциация е, че това е качествена марка. Несъмнено една от изпитаните такива на пазара. Те рядко разширяват асортимента си, но въпреки това имат доста богат набор от продукти. А днес ще ви споделя впечатленията си от една тяхна палитра с червила, която отдавна заглеждам.


Тази палитра може да откриете в сайта на Parfimo (makeup) откъдето е моята. Предлага се в два нюанса, като този е по-неутралния от двата. Другите цветове са по-тъмни и изцяло в червената гама. 


Опаковка: Компактна, пластмасова кутийка, в която има 8 продукта. Към палитрата няма огледало, което е минус според мен, но пък има четка за нанасяне на червилата. Това, което ми харесва е, че всеки цвят е разделен (за разлика от подобна палитра на Avon която имах преди години), което не позволява на цветовете да се смесят помежду си. Към палитрата има 5 цвята червила, като другото е база, топър и глос, с които да придадете финиш, какъвто вие прецените (гланцов или матов според предпочитанията). 


Формула: Както може да видите от снимката, някои от цветовете имат тенденцията да се "изпотяват" - това се случва, когато в състава има повечко масла, но това не трябва да ви притеснява. Напълно безвредно е и не променя качествата на червилото. Консистенцията е по-скоро твърда, по-суха, финиша е полу-матов. Матовия топър определено върши работата си идеално и действително матира червилата още повече. Червилата имат съвсем лек аромат. 


Цветове: Доста наситени, с изключение на първия, който е най-светъл. По-скоро ги определям като светли, но ярки, летни цветове, отколкото като нюд, неутрални. Разбира се, нюансите могат да се смесват помежду им. Има добро разнообразие от розови и по-ярки цветове, като разбира се аз бих предпочела да са една идея по-леки, ежедневни. 



В заключение: Палитрата ми хареса. Има добро разнообразие от цветове, които са трайни и наситени, цената също е доста бюджетна. Харесва ми това, че вие сте художника с тази палитра и вие определяте какъв финиш да има. 

Follow me:
         

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •