петък, 31 юли 2020 г.

Nivea | Natural caring shower oil

Душ олиото е продукт, с който не се бях сблъсквала до момента, но който определено набра популярност в последно време. Удачен вариант за хората с по-суха кожа е, което беше и основната причина да пробвам това на Nivea


Това душ олио за суха кожа е в удобна опаковка, която изглежда примамливо със своя златист, кехлибарен цвят. Това, разбира се, е цветът на самото олио вътре. Семпъл дизайн, но функционален, в разфасовка от 200 мл. Предвид, че продукта е икономичен, би ви стигнал за доста дълго време. 



Формулата както се очаква е доста течна, а при допир с вода, олиото се превръща в млечно-бяла консистенция. Не се разпенва, но се усеща хидратиращо върху кожата, без да оставя мазна следа. Това, което не ми харесва особено е именно аромата, който ми напомня на нещо флорално или може би на парфюмите от едно време. Не е неприятен, нито е твърде силен, но се усеща и след измиване. 



Бих препоръчала олиото на тези от вас, които искат по-деликатен почистващ продукт, който да не пресушава кожата, да не оставя мазни следи и да хидратира кожата. Харесва ми и бих препоръчала. Единствения недостатък за мен е аромата, който ми се искаше да е по-слаб, но като цяло не е особен проблем. Олиото е хубаво и бюджетно.

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •