събота, 11 юли 2020 г.

Wishlist | Летен черен петък

По традиция, показвам какви са желаните от мен продукти за черен петък и тази година смятам също да го направя. Продуктите са основно в категориите с декоративна козметика, но повече за тях може да видите в статията. 


🍉 theBalm - интересното при тази палитра е, че в нея има телесна и черна основа за сенките, които по този начин биват трансформирани. Това дава доста по-голямо разнообразие и вариации от цветове. Формата на рефилите за сенки като чашки е просто още едно допълнение, което прави тази палитра наистина различна и толкова привлекателна. 

🍉 XX by Revolution XXposure Highlighter - какво друго да кажа освен, че чувам основно положителни отзиви за продукта? За момента ме спира единствено наличието на твърде много хайлайтъри. Но в бъдеше определено искам да го пробвам. 

🍉 Wilkinson Sword Intuition 4in1 Perfect Finish - Този тример е сравнително нов, доколкото успях да проуча. Аз вече притежавам този на Veet от който съм доволна, но този има и допълнителни приставки, а освен това е и лилав. Смятам, че определено скоро ще се сдобия и с него, за да мога да тествам кой от двата е по-добър, поне според мен. 

🍉 Maybelline Color Sensational 211 Rosey Risk - харесвам всичко в червилата на марката от тази серия. Цветовете обикновено са страхотни и разнообразни, финишите също. Опаковката много ми допада, цената им също е доста приемлива. Този цвят заглеждам от дълго време и може да считате, че до края на черния петък ще е мой. 
🍉 XX by Revolution - една палитра, която определено привлече вниманието ми. Няма какво повече да кажа освен, че определено ще си я взема. Включва светъл бронзър и два нюанса хайлайтри, които смесени получават цвят шампанско. Палитрата е доста смела и определено не е за тези, които искат деликатен блясък. 

🍉 I Heart Revolution Tasty Coffee - една от тези палитри, които просто привличат с всичко - и с цветовете и с външния си вид. Смятам, че много бих я харесала, но...ех, колко много сенки имам вече....

🍉Ariana Grande Moonlight - този парфюм със сигурност ще взема. От много дълго време го заглеждам и все не се решавах, просто защото рядко използвам парфюми. Но дори само като украса върху тоалетката би бил идеален. Всъщност, аромата му ми харесва. Трайността не е много добра, но...външния вид компенсира.

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •