неделя, 5 юли 2020 г.

Regina | Bubble Gum lip balm

Балсамите за устни са нещото, без което никога не оставам. Случайно попаднах на балсамчето на Regina с аромат на дъвка и реших да го пробвам. Бонус е и изключително ниската му цена.


Този балсам за устни има съвсем стандартна опаковка. Дизайна е решен почти изцяло в жълто. Аз лично, когато става дума за нещо с аромат на дъвка бих заложила на по-бонбонен цвят, но това е без значение.



Формулата е особена - усеща се някак по-суха, не много гладка, не оставя мазен филм. Аз съм свикнала с по-меки като усещане балсами, затова този ми се стори по-особен. Това обаче, което очевидно ме привлече е именно аромата на дъвка, който е страхотен. Не се задържа за дълго след нанасяне, но поне първоначално е много апетитен. Regina Bubble Gum e продукт, който би се харесал на почти всеки. 



Смятам, че много би се харесал на по-малки или млади момичета. Не придава никакъв цвят върху устните, няма SPF. За скромната си цена е един приятен продукт.


Смятам, че за цената си под 3 лв. си заслужава, ако не друго, то заради апетитния аромат на детски дъвки. Не успях да открия състава, затова не бих могла и да споделя на този етап какъв е той.
Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •