петък, 27 август 2021 г.

Essence | Lip Care Booster - Хидратиращ балсам за устни

 В това ревю ще ви споделя впечатленията си от един изключително бюджетен, но наистина чудесен балсам за устни от Essence, който определено надхвърли очакванията ми. 

Опаковка: Essence Lip care booster има интересна опаковка, която ми харесва, но и не ми харесва. Харесва ми, защото е лесна за използване и не се налага да бъркате с пръсти за да нанесете продукта. По-удобна е и за носене навън и е доста хигиенична. Не ми харесва обаче, защото самия апликатор на балсама реално липсва и е труден за нанасяне. Доста е груба и драска повърхността на устните. Не е направена като типичните апликатори на глос, затова ми се налага да разнасям балсама с пръсти. 


Формула и аромат: В състава си този балсам има доста масла и така го усещате и върху устните. Много комфортен, омекотява трайно, разнася се буквално като какаово масло на каквото и мирише според мен. Да, би следвало да е с кокосово масло и кокосов аромат, но на мен ми напомня на какаово масло. Не е лепкав, но оставя лек мазен филм и не се събира върху устните, не образува онези неприятни бели линии, както се получава с други балсами. 


За цената си този балсам за устни е наистина отличен. Състава е хубав, ефекта е видим. Нанасям го всяка вечер и на сутринта устните ми са в отлично състояние. Аромата е приятен. Единствената ми забележка е за опаковката и апликатора, но ако това не е проблем за вас, за скромната цена от 3-4 лв. е идеален. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •