вторник, 17 август 2021 г.

Грижа за кожата след слънчеви бани

 Грижата след излагане на слънце е също важна за поддържане на баланса на кожата ви. Не е необходимо да е много специализирана, като е важно да имате продукт, който да може да охлади кожата, както и да я хидратира. Това е всичко от което реално имате нужда. Ще ви покажа кой е моя крем за след слънце който използвам през последните 2 години. 

Моето предложение е продукта на Vichy който е много приятен за използване, разнася се лесно и хидратира добре кожата. Единствения минус за мен е, че има доста силен аромат, който разбира се не е неприятен. Но свойствата и начина по който кожата ми се чувства след нанасянето му компенсират, поне за мен. 

Друг задължителен продукт за летните месеци за мен е термалната вода, която има фин спрей и мигновено придава усещане за свежест и разхлаждане. Бих казала, че моята любима термална вода е тази на La Roche Posay, но общо взето каквато и марка да изберете, вършат една и съща работа. Аз лично взех най-голямата разфасовка от 300 мл, то вие може да вземете от 150 или компактната за из път от 50 мл. 

Това бих казала са всички продукти, от които имате нужда за един здравословен тен и грижата след излагане на слънце. Защитен продукт за лице и за тяло, хидратиращ крем и освежаваща термална вода. 

А кои са вашите любими продукти за след слънце? Използвате ли такива?

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •