сряда, 9 юни 2021 г.

Montale | Aromatic Lime

Montale e сред първите нишови парфюми, който реших да тествам. До момента това, което винаги ме е спирало при нишовите парфюми освен цената е и това, че са доста специфични и заради по-концентрираните есенции в тях са доста по-трайни и наситени. Това е търсен ефект обикновено, но аз лично залагам на по-леки, непретенциозни парфюми. Чела съм доста положителни отзиви за Montale и прецених, че ще пробвам нещо свежо, по-лятно. 

Хубавото на подобни нишови аромати е, че често се предлагат отливки, които са напълно достатъчни за да прецените дали дадения парфюм е за вас или не. Точно това направих и аз, посягайки към Montale Aromatic Lime . Аромата се води унисекс и определено мога да се съглася с това. Първоначално след впръскване бих казала, че парфюма е по-скоро мъжки. Когато остане на кожата повече време сякаш се слива с нея и тогава изпъкват повече цитрусите. 

Опаковката на пълноразмерния пархюм е доста мъжка, поне по мое мнение. Но всъщност тя е еднаква за всичките им парфюми, като разликата е в цвета. Аромата определено е много силен и концентриран, а трайността е главозамайваща. С едно впръсвкване го усещах цял ден, въпреки, че бях взимала няколко пъти душ хаха като интензитета беше почти като в началото. Затова бъдете доста внимателни с количеството. 

Ароматни нотки:

лайм, пачули, галбанум, ветивер, горчив портокал, мирово етерично масло, шафран, сандалово дърво

Както виждате, композицията е сравнително семпла, като преобладават цитрусите и билковите нотки. В парфюма усещам една лека пикантност, който предполагам е комбинацията от ветивер и галаманум. Цитрусите тук също са много осезаеми, няма никаква сладост в аромата. След като престои на кожата повечко време започват да изпъкват и дървестните нотки. Тук най-важно е да прецените дали харесвате комбинация от тези нотки и въобще парфюми, които са от този тип. Мисля, че спада на категорията на шипровите аромати, затова имайте го в предвид. Лично аз открих известна прилика с Nomade, като Aromatic Lime е по-силната и натрапчива версия. И двата парфюма са унисекс, започват с по-мъжко откриване на аромата, който постепененно преминава в добре бленднати цитрути и дървесни акорди. И двата аромата за мен лично са преобладавщо мъжки, но много зависи от кожата ви и това как ще реагира дадения аромат върху нея. Трайността на Montale, както и самата сила на аромата е в пъти повече от Nomade. Затова смятам, че ако искате известно надграждане в тази насока, Montale е по-подходящ. Nomade за мен е по-ежедневния от двата. 

Заключение: Определено впечатлява с трайността и интензитета си. Лично за себе си мога да кажа, че това не е аромата за мен, но не защото не е добре направен или има лоша проекция, напротив. Просто аз предпочитам по сладникави, женствени парфюми, а този е с по-остър и силен характер. Имайте предвид, че шафрана е също доста скъпа подправка, затова наличието му тук допринася и за по-високата цена на този нишов парфюм. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •