понеделник, 21 юни 2021 г.

Clinique | Pop Lip Colour - 02 Bare Pop

 Днешното ревю ще посвета на едно от любимите ми червила в момента, без което почти никога не излизам. Посягам към него много често, защото е практично за употреба. Какво имам предвид? Че е лесно за нанасяне, няма аромат, усеща се комфортно върху устните. Clinique са известни най-вече с това, че повечето им продукти нямат някакви силни аромати, които допълнително да алергизират. Аз лично съм използвала няколко техни продукта през годините, но Clinique Pop за момента ми е фаворит.


Опаковка: Червилото пристига в картонена кутийка, която е непретенциозна и сравнително семпла. Самата гилза обаче, изглежда много симпатично. Цвета и зависи от цвета на червилото, което е голямо улеснение, когато притежавате повече от едно. По този начин не е нужно да отваряте всяко червило, за да видите цвета. Определено е помислено за детайлите. Сребриста гилза, на което е изписано единствено името на бранда. Формата също много ми харесва. Грамажът е 3,9 г., което е по-скоро стандартния за едно червило. По форма ми напомня малко на гилзите на NARS, но тази не е с магнитно затваряне. Въпреки това обаче капачето пасва плъстно и не се е случвало да се отвори само, въпреки, че постоянно е в чантата ми. 




Цвят: Трудно ми е да определя с точност, но е по-скоро червено-кафяво (керемидено), със златист блясък, който обаче по-скоро придава една сочност и глос финиш, отколкото да се забелязват някакви брокатчета. Въпреки това е по-скоро неутрално и се слива добре с естествения цвят на устните, като го подчертава. Аз попринцип нося цветове, които са в розово-кафявата нюд гама, и макар това да е предимно вчервената, има някаква кафява нотка, което именно го прави универсално според мен и най-вече подходящо за тези от вас, които харесват средната покривност на цвета.




Формула: Плъзга се с лекота по устните. Не е твърде мазно, но въпреки това се усеща леко, като оцветен балсам за устни, това е и вида му върху устните. Може да се постигне и по-плътен цвят, ако наслоите. Трайността му не е голяма, но предвид, че е с подобе глос финиш, не е и очаквана. Няма никакъв аромат, което е страхотно! Бих определила покривността като средна. Не подчертава сухите участъци по устните, ако има такива. 




В заключение: Определено смятам да избера поне още един цвят от това червило и да го пробвам. А конкретно този нюанс мога единствено да препоръчам. Идеалния начин да добавите малко цвят във визията си, без да е твърде натрапчив. Няма аромат, което го прави идеален дори и за тези от нас, с доста алергии. Прави устните сочни и е комфортно за носене. Гилзата му също е много елегантна и семпла, типично за продуктите на марката. В момента червилото може да откриете в сайта на Parfimo като част от техните големи промоции
Follow me:
          

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •