неделя, 6 септември 2020 г.

Schwarzkopf | BC Bonacure Scalp Genesis - Root Activating

 Както съм споменавала и преди, използвала съм доста продукти против косопад. Така и не съм намерила обаче перфектния шампоан, към който да се връщам отново и отново и винаги съм в търсене на интересни, бюджетни продукти. Този път избрах да пробвам шанпоан на Schwarzkopf 


Шампоанът е в разфасовка от 200 мл. и е в типичната за тази серия сребриста опаковка. Честно казано, не е особено практична, защото се налага да отваряте и затваряте капачката всеки път и евентуално има опасност да не затворите достатъчно плътно в бързината. Това не е единствения шампоан от серията който съм използвала. Предишния бешеза дълбоко почистване. 


Консистенцията е доста гъста, почти гелообразна. Продукта е прозрачен на цвят и има съвсем деликатен аромат, който не остава по косата след изплакване. Бих казала, че измива добре.


Косата не губи обема си, дори напротив, също така изглежда блестяща и добре почистена. Относно косопада не бих казала,че до момента забелязвам някакъв ефект, но що се отнася до свойствата му на шампоан, не е лош продукт. Измива в дълбочина, не бих казала, че е подхдощя за ежедневна употреба, тъй като измиващите му свойства са доста силни.


Аз рядко повтарям покупката на шампоани, тъй като винаги съм в търсене на някой по-добър. Продукта на Schwarzkopf действително не е лош, за цената си смятам, че е успешен. На този етап обаче аз все още съм в търсене на шампоанът, който ще ми пасне най.добре.

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •