петък, 18 септември 2020 г.

CeraVe | Hydrating cleanser (normal to dry skin)

CeraVe e марка, за която съм слушала само суперлативи през годините. И тъй като предишния ми почистващ гел на Balea свърши и от който не съм особено доволна, реших да пробвам нов измиващ продукт който е специално предназначен за суха кожа и който няма аромат. 


Опаковка: Доста удобна, с помпичка. Аз лично "заключвам" всеки път след използване, тъй като ми е по-удобно. При завъртане надясто механизма щраква и може да се изпомпва нужното количество. Това е много удобно при път, тъй като няма опасност да се разлее случайно и заема по-малко място. 


Формула: Доста интересна. В състава си реално има и няколко изсушаващи компонента, които обаче служат по-скоро за запазване качеството на измиващия продукт, отколкото действително да пресушават кожата. Сравнително гъста, кремообразна консистенция, която няма никакъв аромат и не се разпенва по лицето. Усеща се така, все едно нанасяте някаква база за грим. Почиства кожата добре, без след това да го има онова опъващо усещане. 



Аз лично нанасям 2-3 помпички от продукта в ръката си след което разнасям добре върху лицето. Избягвам зоната под очите. Не съм усетила никакво щипане, раздразннение или сърбеж. Смятам, че продукта е доста деликатен и би паснал дори на чувствителна кожа. Моята разфасовка е от 236 мл., но се предлага и в по-малки, както и в голяма от 1000 мл. 



Заключение: Учедващо, останах много доволна от тази измиващ гел. Почиства добре, деликетане е към кожата, не усещам изсушаване след използването му. Ако искате нещо, което да почистви в дълбочина, този продукт вероятно няма да е достатъчен, тъй като не е агресивен върху кожата. Но за ежедневна употреба смятам, че е много удачен. Препоръчвам го!

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •