четвъртък, 10 септември 2020 г.

Maybelline | Instant Anti Age Eraser concealer - 00 Ivory

 Няма как да не сте чували или виждали най-обичания бюджетен корект за всички времена - Maybelline Age rewind. Аз вече съм използвала продукта, но беше в друг цвят, който ми беше малко тъмен. Затова реших, че е време да тествам и най-светлия предлаган цвят. 


Опаковка: Това е нещото, което смятам, че можеше да бъде подобрено. Всеобщо мнение е, че гъбичката апликатор е по-трудна и по-нехигиенична за използване. За да използвате коректора трябва да завъртите няколко пъти, което често се оказва или твърде много, или недостатъчно количество, а съответно няма как да върнете излишното обратно в опаковката. Почти не съм срещала човек, който да харесва тази опаковка. Уви обаче, от марката твърдо са се заинатили да не я променят, както изглежда. Като изключим това, гъбичката е мека и разнася добре продукта.  Аз лично напоследък предпочитам да използвам коректор за лице, вместо фон дьо тен. 

Цвят: Действително е достатъчно светел, за да пасне и на най-белите кожи. Има неутрален подтон и се слива добре. Изключително подходящ за озаряване в зоната под очите.


Формула: Гъста, със средна до пълна покривност. Издръжливостта е доста добра. Бих казала, че дава по-скоро сатенен към матов финиш, не е от леките и озаряващи коректори, но това зависи основно от начина по който го нанесете. 


Заключение: Определено продукта е много добър. Може би не можа да измести от сърцето ми коректора на Catrice, но се нарежда сред любимците ми. Цвета действително е достатъчно светъл, без да жълтее или оранжавее, покривността е добра. Бих препоръчала!

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •