сряда, 19 август 2020 г.

Maybelline | Color Sensational - 211 Rosey Risk

Няма да крия, че червилата на Maybelline са едни от любимите ми. Харесвам всичко в тях - от опаковката, до цветовете, аромата и финиша/формулата. Бюджетни са, а наистина правят устните да изглеждат сочни и красиви. От тяхната серия Color Sensational имам вече няколко цвята, но сравнително наскоро обогатиха асортимента си с още нюанси и сред тях се спрях на 211 - Rosey Risk. 


Опаковка: Стандартна за марката, като по цвета на капачето може да се ориентирате и какъв нюанс ще е вътре. Както следва, това червило е с розово капаче и цвета вътре е с розов подтон.

Аромат: Има лек, сладникав аромат, който на мен ми напомня малко на Midnight Fantasy на Britney Spears. Поне такава асоциация си правя аз. Не е твърде силен и не се усеща особено след нанасяне, но все пак имайте предвид, че този плодово-захаросан аромат се усеща. 



Цвят и формула: Страхотен розов нюд, който не стои нито твърде бледо и измито, нито твърде тъмно и есенно. Върху моите устни изглежда по-розово, отколкото в гилзата. Но наистина този цвят ми пасва идеално и е подходящ за почти всеки грим, тъй като е сравнително неутрално, без да е прасковено/кафяво. Финиша е сатенен. Трайността не е голяма, но пък е много комфортно за носене и за мен не е чак такъв проблем да го подновявам по-често. 



Покривността на червилата на Maybelline е средна, до пълна. Това, което ми харесва най-много е, че финиша стои много естествено, хидратират устните, има разнообразие от нюанси. Общо взето каквото и да кажа за тях ще е малко. Не биха ви харесали единствено в случаите, в които търсите висока трайност, защото издържат по-скоро стандартно. Ако проявите интерес как изглежда нанесено червилото, ще добавя и суочове върху устни. 



Заключение: Страхотно червило! Цвета е разкошен розов нюд, който би паснал на повечето нюанси кожа, освен ако не сте много мургави. Перфектен за светла кожа. Мога единствено да препоръчам цвят 211. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •