сряда, 12 август 2020 г.

Organic Shop | Organic Coffee & Sugar

Скрабовете за тяло са нещо, без което много хора не могат. А и всички знаят ползотворните ефекта от кафето върху кожата. Има доста скрабове, които обещават чрез редовно използване заради масажирането и циркулацията, която се увеличава, да намалят целулита и да тонизират кожата. Аз лично не съм склонна да дам много пари за скраб, затова реших да пробвам този на Organic Shop който освен това има доста органични съставки. 

Това е първия органичен скраб за тяло който използвам. До момента любим ми е този на Dermacol с аромат на какао и портокал. Този от Organic Shop е доста по-различен от него, сега ще обясня и защо.

Опаковка: Пластмасова, затваря се с капаче, което трябва да притиснете добре, за да е прътно затворен скраба. Честно казано опаковката не е нещо особено, но за подобен продукт няма и какво повече да се желае, особено при тази изгодна цена.



Аромат: На кафе, не е твърде силен и натрапчив, не остава за дълго по кожата след използване. Наистина е приятен за използване, особено за любителите на кафето. Скраба е с екстракт от бразилско кафе.



Формула: Консистенцията му е доста гъста. Първоначално, когато го отворих видях, че изглежда почти като слайм или някакво лепило. Лесен е обаче за разнасяне по кожата. Това, което ми направи впечатление е, че частиците са много едри и грубовати. Ако харесвате по-глуби скрабове, които да заместят т.нар "dry brushing" мисля, че това е продукта за вас. Ако обаче кожата ви е по-чувствителна и нежна, подобен груб скраб може дори да бъде болезнен за използване. Лично аз го нанасям най-вече върху краката си. Щеше да е хубаво ексфолиращите частици да са малко по-дребни и нежни. 



Заключение: Доста абразивен скраб за тяло, който със сигурност би изгладил кожата, има приятен аромат и цената му е чудесна. За моята чувствителна кожа обаче ми идва твърде груб. Тук вече вие трябва да прецените дали това е което искате. Не мога да кажа, че е лош продукт, защото изпълнява обещанията си. Но аз лично предпочитам малко по-деликатни продукти от този тип. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •