сряда, 2 октомври 2019 г.

Revolution Pro | Supreme Eyeshadow Palette - Allure

Знаете, че Revolution е една от марките, чиито продукти са изключително популярни и харесвани по цял свят. Аз също съм сред почитателите им. Трябва да кажа обаче, че серията им Revolution Prо е може би най-успешната им серия. Продуктите, макар и на по-високи цени са с по-високо качество. Имаше една тяхна палитра, която нон стоп беше в wish листа ми. И това е именно Revolution PRO Supreme в изкушаващия цвят Allure. Повече за тази палитра сенки за очи, може да научте по-надолу.


Палитрата се предлага в 4 цвята, като този подбор от цветове ми хареса най-много. Тази палитра е подходяща за цялостен грим, тъй като включва всички цветове, които биха ви били нужни и дори повече.




Опаковка: Семпла, нищо претенциозно. Капачето ви позволява да видите всички цветове. Недостатък според мен е липсата на огледало. Грамажът на палитрата е 8 гр., което означава, че всеки цвят е по 1 гр. Това е по-скоро стандартно количество. Лично аз намирам начина, по който е устроена палитрата за доста удобен за използване. Подобни продълговати рефили всъщност ви позволявам по-лесно нанасяне както с четка, така и с пръсти, без нюансите помежду си да се смесват. 




Цветове: Както споменах, намирам подборът от нюанси за отличен. Разбира се, има един или два цвята, които бих променила, но в общи линии нямам забележки. Палитрата включва 5 матови цвята, 3 перлени, които 2 от тях са дуохромни. Имате перфектния телесен цвят, за изравняване на цвета на клепача, цвят за преливане на нюанси, силно перлен златисто-бронзов, дуохромен, кафяво-зелен, матово розово-червено, страхотен дуохромен синьо-лилав цвят, който е може би любимия ми от палитрата, чатово кафяво и матово черно. Единствения недостатък е, че когато суочвах цветовете върху ръката си, един от тях остави стейн по кожата дори след премахване. Не съм сигурна, дали това е четвъртия (кафяво-зелен дуохром) или матовия бургунци цвят след него. Прекрасния дуохромен лилаво-син цвят, с розово-бежов подтон е може би по-скоро топър върху други сенки, но ако наслоите повече, стои добре и самостоятелно. 




Формула: Определено е по-различна от останалите им сенки за очи, които притежавам, а те са доста. Сенките имат срок на годност 6 месеца след отваряне, и смятам, че това е така основно, защото те са почти кремообразни. Изключително меки, силно пигментирани. Усещат се буквално маслени. На снимките изглежда така, сякаш вече съм използвала палитрата, но това не е така. Дори не я бях суочнала. Просто цветовете са изключително меки. Лесно се работи с тях, не е нужно голямо количество, за да достигнете желания нюанс. 



Излишно е да казвам, но все пак нека уверя, че суочовете са без каквато и да е база отдолу. 


Заключение: Дали мога да препоръчам тази палитра? Да, определено. Единствено факта, че някои от цветовете остават стейн върху кожата е малко разочароващ, но това се случва с доста сенки, които имат силни пигменти. Като се абстрахирам от това обаче, тази палитра е идеална. Чудесен подбор от цветове, подходяща за цялостен грим. отична пигментация.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •