петък, 25 октомври 2019 г.

Catrice | Power Plumping Gel Lipstick - 040 Confidence Code

Когато говорим за бюджетни червила, една от първите марки, за която се сещам е именно Catrice. Те предлагат сравнително богата гама от формули и нюанси, като едни от по-новите са именно гел-червилата, предлагащи се в 8 цвята. Catrice червило в нюанс 040 e този, на който се спрях аз.


Опаковка: Опаковката е семпла, в черно и златисто. Изглежда достатъчно здрава, за да оцелее в дамска чанта. Името на червилото е изписано отдолу. Грамажът е 3.3 гр., което е стандартно количество.

Формула: Макар червилото да се води гел-червило, според мен е сатенено. Не придава особен глос финишу плътността е средна към пълна. На моите устни изглежда дори полу-матово след известно време носене. Има лек аромат. 


Цвят: Не знам защо, но очаквах цвета да е по-нюд, в по-бежовата гама, но се оказа изцяло розово, тъмна циклама. Ако сте фенове на розовите нюанси, този ще ви хареса. Не е твърде ярдко или тъмно, някъде по средата. Но напоследък аз сякаш предпочитам малко по-неутрални цветове. Смесвала съм го с по-светли червила и резултата също е добър. 


Заключение: Приятно червило, което осигурява плътен цвят. Мога да кажа, че сякаш очаквах повече, може би просто не успях да избера най-подходящия за мен нюанс. Но що се отнася до формула и трайност, мога да препоръчам. А и има още доста цветове, сред които може да откриете своя най-подходящ.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •