вторник, 12 октомври 2021 г.

Avene | TriXera Nutrition - nutri fluid balm

 Винаги съм харесвала продуктите за тяло и лице които спадат и към категория майка и дете или накратко такива, подходящи за всеки. Харесва ми това, че са универсални, съставът обикновено е доста по-изчистен, попиват бързо и са хипоалергични. И най-хубавото е, че нямат аромат, което е предпочитано от мен. Точно такъв е и лосионът за който ще ви споделя впечатленията си днес. 

Когато стане дума за качествена, медицинска козметика, съветвам ви да се насочите към марка, изпитана във времето и доказала качеството си. Точно такъв е Avene 

Опаковка: Разфасовка от 400 мл. ., като помпичката има заключващ механизъм, който предпазва да натиснете без да искате. Преди използването трябва да счупите пластмасовата пластинка, което пък гарантира, че продукта не е бил използван преди това. 

Формула: Този лосион е универсален, подходящ за тяло и лице. Аз дори по-често го използвам именно за лицето си. В състава си има термална вода, която успокоява кожата и я хидратира. Попива много бързо, няма никакъв аромат, а консистенцията е идеална - нито водниста, нито прекалено гъста и трудна за нанасяне. Ако имате чувствителна кожа, определено препоръчвам да заложите на грижа за кожата без аромат и с възможно най-щадящи съставки. 

Заключение: Приятен, хидратиращ лосион, който е подходящ за цялото семейство. За моята много суха кожа не е винаги достатъчен, но за периодите, в които времето е по-топло е отличен. Харесва ми това, че попива много бързо и не оставя неприятно лепнещо усещане. А липсата на аромат е огромен плюс за мен. Препоръчвам! 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •