вторник, 20 юли 2021 г.

MAC | Satin Lipstick - Faux

 Когато купувах MAC имах известни колебания, защото не знаех дали цвета няма да е прекалено студен, от онези розови червила, които сивеят. За щастие обаче, този нюанс се оказа чудесен, ежедневен цвят. Повече за червилото прочетете надолу. 


Опаковка: Червилата на MAC никога не разочароват. Опаковката е стандратна, семпла, стабилно изглеждаща. Няма как да разберете какъв е цвета вътре, освен ако не погледнете долната част на гилзата. Това е единствения недостатък. Всички червила пристигат с картонена кутийка. 




Цвят: Много прятно неутрално розово, което е по-скоро с по-студен подтон, но не стои сивеещо и неестествено. Чудесен избор за грим както в топли, така и в студени нюанси. Цветът е сравнително светъл, покривността е от средна до пълна. Satin Lipstick в нюанс Faux е идеалния цвят и за светла кожа. 




Формула: Червилото има много лек, деликатен аромат, който на мен ми напомня на ванилия. Финиша е сатенен, формулата е кремообразна, нанася се лесно и хидратира устните. Червилото е много комфортно за носене. Трайността е средна. Това е червило, което може да носите всеки ден, без значение от повода. 



Тук съм показала сравнение между два цвята червила на марката, като виждате, че всъщност дори не са произведени на едно и също място. Отпределено варират и откъм състав. 



Заключение: Цвят Faux бързо стана един от любимите ми. Когато не съм сигурна какво точно ми се носи, винаги посягам към него, този нюанс е някак безопасен за носене по всякакви поводи. Определено го препоръчвам, не смятам, че може да сбъркате с този цвят и изобщо с червилата на MAC. 
Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •