вторник, 12 януари 2021 г.

Notino | Joy Collection hair brush

 Отдавна заглеждам тази четка за коса, която е от новата серия на Notino и признавам си, основно заради външния и вид, който на мен лично много ми хареса. Топлите цветове с градиент ми се сториха като едно по-луксозно решение на така познатите от този тип четки. Дали оправда очакванията ми може да видите по-надолу. 

Трябва да призная, че това беше за мен един изключително труден и почти невъзможен продукт за снимане, заради огледалната повърхност. Всъщност, не очаквах да е с огледален гръб и наистина беше предизвикателство, особено да уловя преливката на цветове. Затова ще приложа и оригиналните снимки в сайта, защото колкото и да опитвах, не успях да хвана подходящ кадър, който ясно да показва четката. Ако имате съвети как се прави продуктова фотография на огледално-рефлексни предмети, моля да споделите. :)


Опаковка: Стандартната за тази серия картонена кутийка в blush/светло телесно розов цвят, с акценти в розово злато. Също така, на гръбчето на четката имаше предпазно фолио, за да не се надраска. Фолиото е по-скоро гумено и по-дебело от стандартно и реално може да се използва многократно. Четката е доста малка и компактна, travel size бих казала. 




Външния вид наистина е доста привлекателен, нюаните които преливат от медно/бронзово в розово злато несъмнено стоята добре на всяка дамска тоалетка. Зъбчетата са светли в случая. Това, което ми направи впечатление е, че за доста дебели и с остри връхчета. Обикновено четките от този тип имат кръгли зъбци, но в случая са по-остри и са доста твърди, не се огъват чак толкова. Трябва да бъдете внимателни при разресване защото лесно може да издраскате скалпа, ако разресвате по-невнимателно. Това е и единствената ми забележка към продукта. Но разресва косата добре. Размерът е доста малък, по-малък от серията Elite на Tangle teezer например.



Това, което смятам, че щеше да е от полза е ако имаше и капаче към четката, предвид, че е подобен размер, подходящ за пътуване. 



В заключение: Една приятна на външен вид, малка и компактна четка, която изглежда добре и върши работа. Имам малки забележки, като например зъбчетата които са по-груби от други подобни четки, които имам, но с малко практика не е проблем използването и. Както се и очаква, това което ме спечели най-много е именно външния вид. Бих препоръчала ако си търсите стилна четка, подходяща за носене на път или в чанта.
Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •