вторник, 5 януари 2021 г.

Dove | Invisible Dry

 Рядко правя ревюта на дезодоранти, просто защото както знаете, избирането им е доста индивидуално. Сега обаче ще споделя впечатленията си от един антиперспирант който е на пазара от доста време и е масово харесван. Това е именно продукт на Dove който смятам, че е идеалното решение за всеки, който си търси хубав, ежедневен продукт от този тип.


Хубавото на този дезодорант е, че се предлага в3 разфасовки - от 75 мл, от 150 и от 250 мл, като аз имам най-големия. Спреят е фин, опаковката е стандартна, метална и удобна.


Такъв тип антиперспирант е подходящ по мое мнение за хора, които нямат кой знае какъв проблем с изпотяването и неприятната миризма. Аз най-често съм взимала сух дезодорант, но след като забелязах, че запушва кожата в тази чувствителна зона преминах на рол-он дезодоранти. Реших обаче да разнообразя и с този спрей и не съжалявам. За зимните месеци ме устройва. 


Аромата е другото нещо, което много ми хареса. Има сравнително силен, сапунен мирис, на чисто. Не оставя кой знае какви следи по дрехите, аромата се задържа за няколко часа. 


Смятам, че продукта си заслужава. Цената за 250 мл. е наистина много изгодна, а дезодоранта би ви стигнал за доста време. Аромата е приятен, без да е натрапчиво силен и най-важното - премахва неприятната миризма. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •