понеделник, 26 август 2019 г.

Revolution Pro | The Illuminator - Distinctive

Няма как да отрека, че напоследък съм на дуохромна вълна. Изключително много ме привличат цветове, които са "multicolor", така да се каже... И в този ред на мисли, без никакъв колебание реших да пробвам един от по-новите продукти на Revolution Pro и именно The Illuminator в цвят Distinctive. Това е един от онези, универсални озарители, които може да използвате върху скулите, очите или като топър върху червило. Мултифункционалността му определено е голям плюс. 


Този озарител се предлага в цели 5 цвята, като останалите четири са по-скоро стандратни. Аз обаче този път умишлено се спрях на нещо нестандартно, което да разчупи обичайната ми неутрална рутина в гримирането. Distinctive e дуохромен, синеещ цвят. Limelight e бледо розов, сребрист хайлайтър. Famous e златисто, което е по-подходящо за не чак толкова порцеланено светла кожа, като моята (според описанието), Illustrious и Picturesque са по-удачни за по-мургави дами или ако искате да използвате единствено като сенки.




Опаковка: Изчистена, семпла и практична. Количеството е 5,5 мл. По форма е точно като стандартен глос. Гъбичката апликатор също е стандартна, като забелязах, че е малко изкривена. Видях обаче това и в едно друго ревю, затова не съм сигурна дали е дефект или умишлено. Не оказва никакво влияние на това как се нанася продукти, просто малка подробност. Контейнерчето е пластмасово, прозрачно, а името на марката и глоса са изписани ясно. Капачето е черно и матирано. Не мога да преценя дали изглежда луксозно, но със сигурност това колко е семпла тази опаковка на мен лично ми придава т.нар. "sophisticated" усещане. 



Цвят: Реално, цветът е синьо-лилав, с преобладаващо синьо. Но слънчева слетлина се забелязват други цветове на брокатите вътре (основно прасковено и лилаво), но те по-скоро придават по-цялостен бляскав ефект. Продукта сам по себе си е прозрачен, като забележим е единствено блясъка и цвета на шимъра (фини брокатчета). Пробвах го нанесен върху скулите, но реално го взех с идеята, да го използвам като топър за сенки и по-този начин да придам по-фееричен, нестандартен нюанс на обичайните ежедневни сенки. Получи се! 




Формула: Идеална консистенция - нито тъврде гъст, нито твърде течен. Бих го носила и като топър върху червило, но върху скулите не е точно това, с което съм свикнала. Нанесен върху клепача обаче много ми харсесва. Позволява наслояване до желаната плътност и цвят. Сравнително издръжлив, дори без база. Има лек аромат на съставките, в него. Но не е парфюмиран. Много блестящ, несъмнено. Идеален за разчупване на стандратните ежедневни цветове, без да е твърде натрапчиво и ексцентрично. 



Остана да ми покажа и как стои суочнат и върху скулите. Не съм снимала как изглежда нанесен върху кпечата, но ако имате желание и изрично споменете, че сте любопитни да видите, ще допълня снимки. 



Заключение: Препоръчвам! Най-кратко така мога да обобщя тази си покупка. Този озарител изобщо не ме разочарова. Харесва ми всичко в него - мултифункционалността, цвета, покривността... За цената си смятам, че е наистина чудесен. И ако искате нещо по-нестандартно, но Distinctive е точно за вас. Ако пък не обичате ексцентричните цветове, имате 4 други, сред които да изберете подходящия за вас. Смятам, да взема в бъдеще и Limelight.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •